HELP !!!Ik begrijp er helemaal niets van... we hebben 2 mobiele telefoons op 1 van de twee lukt het mij sinds kort niet dat ik de mail kan openen..want wat ik ook probeer welk wachtwoord ik in voer er is geen kontakt te maken met de email, is er iemand die mijn kan helpen??
Opgelost! Ga naar oplossing.
@vanderwillik van harte welkom op de Ziggo Community. Ik snap dat je er onrustig van wordt, gedoe met je e-mail is nooit leuk.
Even voor mijn beeldvorming: je krijgt de melding dat je wachtwoord niet klopt? Of zie je iets anders in je scherm? Dat is wel iets om rekening mee te houden.
Mocht je de mogelijkheid hebben op een ander apparaat een back-up te hebben of kunnen maken van je e-mail bestanden en berichten, dan adviseer ik dat vriendelijk. Voor je smartphones is het dan raadzaam om de e-mailprogramma's te verwijderen en weer te installeren via dit stappenplan.
Het gaat je vast lukken, houd ons maar op de hoogte!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke telefoon gebruik je met welke systeemsoftware en welke versie?
Welk email programma gebruik je op de telefoon?
Beste Bert wat fijn dat je zo snel reageert...Ik heb twee dezelfde samsung telefoons die deze week geheel zijn geupdate de betreffende telefoon is een Galaxy M11SM-M 115F/DS Android
E mail programma van Ziggo
Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt, mocht je weer antwoorden ik wordt er erg onrustig van (79 jaar) en hoop dat je dit kunt oplossen
@vanderwillik van harte welkom op de Ziggo Community. Ik snap dat je er onrustig van wordt, gedoe met je e-mail is nooit leuk.
Even voor mijn beeldvorming: je krijgt de melding dat je wachtwoord niet klopt? Of zie je iets anders in je scherm? Dat is wel iets om rekening mee te houden.
Mocht je de mogelijkheid hebben op een ander apparaat een back-up te hebben of kunnen maken van je e-mail bestanden en berichten, dan adviseer ik dat vriendelijk. Voor je smartphones is het dan raadzaam om de e-mailprogramma's te verwijderen en weer te installeren via dit stappenplan.
Het gaat je vast lukken, houd ons maar op de hoogte!
Beste Jacob
Hartelijk dank, jouw stappenplan heeft inderdaad de boel weer aan de gang gekregen, Nogmaals dank!!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.