Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Is al eerder een topic over geweest. Mijn e-mailadres doet het niet meer.
Kan ook wachtwoord niet wijzigen. in mijn ziggo : mijn e-mailadres wordt niet weergegeven. De vorige topics zijn opgelost maar de oplossing wordt niet weergegeven. Heb ziggo al gebeld en daar kan ik telefonisch niet geholpen worden.
@Ruud Popering Dit is een openbaar forum, verwijder aub je e-mail adres.
Spammers en scammers zijn er gek op.
Ook hier doet email het niet meer , word om authentificatie gevraagd maar password word geweigerd alhoewel die gewoon klopt.
Zelfde probleem dus.
Ja en in de E-mailmanagement zijn de email adressen ook weg dus ik kan niks instellen.
Bij mij werkt vanaf 14.30 alles weer. Snap er helemaal niets van. Geen contact gehad met wie dan ook.
Ik kan ook niet meer in mijn mail komen. Via ziggo webmail de melding: Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals.
Als ik kijk bij Mijn Ziggo dan staat mijn e-mail adres er niet meer bij. 😳
Hopelijk kan een Ziggo medewerker hier naar kijken?
Hier nog steeds alles leeg in de E-mailmanagement. idd hier moet echt naar gekeken worden , ik zit midden in een belangrijk project waar mijn email belangrijk is voor ontvangst van documenten , nu kan ik nergens bij 😞
Ik zie nu meerdere berichten op het forum staan over verdwenen mailadressen in Mijn Ziggo. Hierdoor kan je niet meer inloggen in je mail. Ook hier graag de hulp van een Ziggo medewerker.
We zijn niet de enigste blijkbaar.
Ik ben ook ineens 1 van mijn 3 mailboxen kwijt.
Heb hetzelfde probleem, hele middag klantenservice gebeld; nog geen oplossing. Bellen morgen terug.
Hoofd e-mail na blokkeren niet meer in ‘mijn ziggo’, dus wachtwoord veranderen gaat niet. Ben wel in februari naar ander ziggo gebied verhuisd, waarbij mijn account is over gezet. Tot afgelopen vrijdag geen probleem. In het weekend stuk of 6 onheilspellende (hack) mails gehad die ik gelijk heb verwijderd. Hierdoor heeft ziggo mijn account geblokkeerd, begrijp ik. Mooi klaar mee!!
Heb geen enkele hack mails gehad of dergelijke , dus ik snap ook niet echt wat een hack hiermee te maken zou hebben.
Hier zijn vandaag ook 2 @Home emailadressen verdwenen. Staan ook niet meer in MijnZiggo. Chat contact gehad, maar daar ook niet wijzer van geworden. Werd gezegd dat het 3-5 dagen kan duren om ze opnieuw te koppelen. Adres opnieuw aanmaken gaat ook niet want de keuze @Home bestaat niet meer. Belangrijke mails gaan zo verloren als je niet meer bereikbaar bent. De verstuurder krijgt melding dat het mailadres niet bestaat.
Hier ook een verdwenen mailadres van @upcmail. Graag zsm oplossing
Hier hetzelfde verhaal. Twee van mijn drie e-mailadressen bij Ziggo zijn zomaar verdwenen.
Als ik een nieuw (ander) e-mailadres wil aanmaken, het maakt niet uit met welke naam, krijg ik de boodschap dat het adres al bestaat. Ik vrees dat ik dus moet overgaan naar gmail.
Wat ik weet is dat ziggo inactive mail adressen aan het verwijderen is. Maar dan moet hij meer dan 3 maanden niet actief zijn geweest. Misschien dat hier iets mis gaat en toch active mail adressen per ongeluk verwijderd worden.
Ook bij mij is sinds gisteren 22/8/2022 ineens mijn @Home.nl verwijderd .. staat ook niet meer in Mijn Ziggo overzicht. Dacht maak het zelf weer aan in mijn ziggo settings maar daar kan ik alleen maar een @Ziggo.nl mail adres aanmaken. Nou hopelijk kan Ziggo dit zsm herstellen anders heb ik wel een probleem 😞
Heb hetzelfde probleem 😞
Nou heb precies hetzelfde probleem sinds 22/8/22 .. hopelijk kunnen ze het zsm herstellen anders heb ik een probleem
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...