1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ruud Popering

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan e-mailadres niet benaderen en/of wachtwoord wijzigen

Is al eerder een topic over geweest. Mijn e-mailadres doet het niet meer.

Kan ook wachtwoord niet wijzigen. in mijn ziggo : mijn e-mailadres wordt niet weergegeven. De  vorige topics zijn opgelost maar de oplossing wordt niet weergegeven. Heb ziggo al gebeld en daar kan ik telefonisch niet geholpen worden.

42 Reacties 42
Steefb

Level 19
  • 14864Posts
  • 2850Oplossingen
  • 6524Likes

@Ruud Popering Dit is een openbaar forum, verwijder aub je e-mail adres.

Spammers en scammers zijn er gek op.

BEAMMEUPSCOTTY

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook hier doet email het niet meer , word om authentificatie gevraagd maar password word geweigerd alhoewel die gewoon klopt.

Ruud Popering
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem dus.

BEAMMEUPSCOTTY

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja en in de E-mailmanagement zijn de email adressen ook weg dus ik kan niks instellen.

Ruud Popering
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij werkt vanaf 14.30 alles weer. Snap er helemaal niets van. Geen contact gehad met wie dan ook.

rick70

Level 10
  • 431Posts
  • 19Oplossingen
  • 202Likes

Ik kan ook niet meer in mijn mail komen. Via ziggo webmail de melding: Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals.

Als ik kijk bij Mijn Ziggo dan staat mijn e-mail adres er niet meer bij. 😳

Hopelijk kan een Ziggo medewerker hier naar kijken? 

BEAMMEUPSCOTTY

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier nog steeds alles leeg in de E-mailmanagement. idd hier moet echt naar gekeken worden , ik zit midden in een belangrijk project waar mijn email belangrijk is voor ontvangst van documenten , nu kan ik nergens bij 😞

rick70

Level 10
  • 431Posts
  • 19Oplossingen
  • 202Likes

Ik zie nu meerdere berichten op het forum staan over verdwenen mailadressen in Mijn Ziggo. Hierdoor kan je niet meer inloggen in je mail. Ook hier graag de hulp van een Ziggo medewerker. 

BEAMMEUPSCOTTY

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

We zijn niet de enigste blijkbaar.

JW25

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben ook ineens 1 van mijn 3 mailboxen kwijt.

BRE35545

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb hetzelfde probleem, hele middag klantenservice gebeld; nog geen oplossing. Bellen morgen terug.

Hoofd e-mail na blokkeren niet meer in ‘mijn ziggo’, dus wachtwoord veranderen gaat niet. Ben wel in februari naar ander ziggo gebied verhuisd, waarbij mijn account is over gezet. Tot afgelopen vrijdag geen probleem. In het weekend stuk of 6 onheilspellende (hack) mails gehad die ik gelijk heb verwijderd. Hierdoor heeft ziggo mijn account geblokkeerd, begrijp ik. Mooi klaar mee!!

BEAMMEUPSCOTTY

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb geen enkele hack mails gehad of dergelijke , dus ik snap ook niet echt wat een hack hiermee te maken zou hebben.

Jacq3

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier zijn vandaag ook 2 @Home emailadressen verdwenen. Staan ook niet meer in MijnZiggo. Chat contact gehad, maar daar ook niet wijzer van geworden. Werd gezegd dat het 3-5 dagen kan duren om ze opnieuw te koppelen. Adres opnieuw aanmaken gaat ook niet want de keuze @Home bestaat niet meer. Belangrijke mails gaan zo verloren als je niet meer bereikbaar bent. De verstuurder krijgt melding dat het mailadres niet bestaat.  

vanzuiden

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook een verdwenen mailadres van @upcmail. Graag zsm oplossing 

Willem43

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier hetzelfde verhaal. Twee van mijn drie e-mailadressen bij Ziggo zijn zomaar verdwenen.

Als ik een nieuw (ander) e-mailadres wil aanmaken, het maakt niet uit met welke naam, krijg ik de boodschap dat het adres al bestaat. Ik vrees dat ik dus moet overgaan naar gmail.

tjhslangen

Level 10
  • 411Posts
  • 25Oplossingen
  • 204Likes

Wat ik weet is dat ziggo inactive mail adressen aan het verwijderen is. Maar dan moet hij meer dan 3 maanden niet actief zijn geweest. Misschien dat hier iets mis gaat en toch active mail adressen per ongeluk verwijderd worden.

Geert Slaats

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ook bij mij is sinds gisteren 22/8/2022 ineens mijn @Home.nl verwijderd .. staat ook niet meer in Mijn Ziggo overzicht. Dacht maak het zelf weer aan in mijn ziggo settings maar daar kan ik alleen maar een @Ziggo.nl mail adres aanmaken. Nou hopelijk kan Ziggo dit zsm herstellen anders heb ik wel een probleem 😞

Geert Slaats

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heb hetzelfde probleem 😞

Geert Slaats

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nou heb precies hetzelfde probleem sinds 22/8/22 .. hopelijk kunnen ze het zsm herstellen anders heb ik een probleem

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic