1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ruud Popering

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan e-mailadres niet benaderen en/of wachtwoord wijzigen

Is al eerder een topic over geweest. Mijn e-mailadres doet het niet meer.

Kan ook wachtwoord niet wijzigen. in mijn ziggo : mijn e-mailadres wordt niet weergegeven. De  vorige topics zijn opgelost maar de oplossing wordt niet weergegeven. Heb ziggo al gebeld en daar kan ik telefonisch niet geholpen worden.

42 Reacties 42
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Claud1o

Wat vreemd dat de emailadressen nergens meer te vinden zijn!

Ik ben voor je op onderzoek uit gegaan, maar kan deze accounts ook niet vinden onder jouw klantnummer. Wel zie ik dat je opnieuw klant geworden bent en ik ben dan ook bang dat dit de reden is dat je deze e-mailadressen niet ziet in Mijn Ziggo. Het kan niet anders dan dat deze nog onder een oud klantnummer hangen. Dit kan ik nog wel verder voor je uitzoeken, maar dan wil ik je vragen om jouw oude adresgegevens ook nog in jouw profiel te plaatsen. 

Stel dat ze onder dat oude en opgezegde klantnummer hangen, dan kunnen wij dit niet meer herstellen. Laten we hier in ieder geval duidelijk over zijn 🙂

Claud1o

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Jiri , bedankt voor je reactie en voor je hulp ! Ik ben idd een jaar of 3 geleden opnieuw klant geworden. Dit was nadat iemand anders mijn account had opgezegd, een voor mij onbekend persoon die waarschijnlijk hetzelfde klantnr had gekregen. Dit is mij nooit helemaal duidelijk geworden, ook niet na uitvoerig contact met jullie. Met mijn nieuwe account kon ik wel weer gewoon bij mijn oude e-mailadressen ! Dit heeft gewerkt tot 20 augustus jl, toen waren ze ineens weg. Zouden ze weer onder mijn vorige klantnr terechtgekomen zijn ??

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Wat gek dat iemand anders jouw account opgezegd heeft. Dit zou niet moeten kunnen. Wat hier precies is gebeurd is voor mij dan ook heel erg vaag. 
Fijn dat de emailadressen toen wel overgeplaatst zijn. Het is in dat geval gek dat ik dit niet terug kan vinden. Ik heb een opdracht aangemaakt om dit uit te zoeken. Mijn collega's nemen hierover contact met je op. Wanneer je gebeld wordt door een onbekend nummer, kun je er wel vanuit gaan dat wij dit zijn.

Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst. Kun je dit laten weten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic