Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wat is er aan de hand wie weet de oplossingen, ik kan mijn mail niet meer instellen . Al meerdere keren gewijzigd wachtenden een uur en dan weer hetzelfde probleem
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Maud ,
dezelfde dag is er door ziggo mijn blokkade afgehaald ik was kennelijk door een hack geblokkeerd. Waarschijnlijk door een lek in IOS 15 want anders is het mij niet duidelijk waarom . Het was wel vervelend als je opeens niet meer kan mailen ( gelukkig wel ontvangen ).
Op welk apparaat met welke systeemsoftware en versie?
Met welk mailprogramma?
Welke foutcode krijg je?
Ik rijg de melding bij smtp uit dat het wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt
En het is precies hetzelfde wat ik bij inkomend invul maar er gaat gewoon ergens wat fout .
Wijzig je wachtwoord eens wat bij het email adres hoort, in je Mijn Ziggo onder Producten - Internet naar beneden scrollen en achter je mailadres klikken.
Hoi @Willem1962!
Is het gelukt met de stappen van Bert?
Hoi Maud ,
dezelfde dag is er door ziggo mijn blokkade afgehaald ik was kennelijk door een hack geblokkeerd. Waarschijnlijk door een lek in IOS 15 want anders is het mij niet duidelijk waarom . Het was wel vervelend als je opeens niet meer kan mailen ( gelukkig wel ontvangen ).
Zeker een onaangename verrassing @Willem1962. Ik ben in elk geval blij om te lezen dat de blokkade snel is verwijderd en je weer als vanouds e-mails kunt versturen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...