1
Vraag
2
Reacties
Willem1962

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Kan e-mail niet meer instellen

Wat is er aan de hand wie weet de oplossingen, ik kan mijn mail niet meer instellen .  Al meerdere keren gewijzigd wachtenden een uur en dan weer hetzelfde probleem 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem1962
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hoi Maud ,

 

dezelfde dag is er door ziggo mijn blokkade afgehaald ik was kennelijk door een hack geblokkeerd. Waarschijnlijk door een lek in IOS 15 want anders is het mij niet duidelijk waarom . Het was wel vervelend als je opeens niet meer kan mailen ( gelukkig wel ontvangen ).

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Op welk apparaat met welke systeemsoftware en versie?

Met welk mailprogramma?

Welke foutcode krijg je?

Willem1962
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ik rijg de melding bij smtp uit dat het wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt 

73F2EC65-295D-4A29-A100-2D565DB6E8BC.png

Willem1962
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

En het is precies hetzelfde wat ik bij inkomend invul maar er gaat gewoon ergens wat fout .

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Wijzig je wachtwoord eens wat bij het email adres hoort, in je Mijn Ziggo onder Producten - Internet naar beneden scrollen en achter je mailadres klikken.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Willem1962

Is het gelukt met de stappen van Bert? 

Willem1962
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hoi Maud ,

 

dezelfde dag is er door ziggo mijn blokkade afgehaald ik was kennelijk door een hack geblokkeerd. Waarschijnlijk door een lek in IOS 15 want anders is het mij niet duidelijk waarom . Het was wel vervelend als je opeens niet meer kan mailen ( gelukkig wel ontvangen ).

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Zeker een onaangename verrassing @Willem1962. Ik ben in elk geval blij om te lezen dat de blokkade snel is verwijderd en je weer als vanouds e-mails kunt versturen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic