Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een aantal apparaten in huis die niet werken met ipv6, heb hiervoor wel port forwarding nodig. Kan de modem ook in ipv4 modus worden gezet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Present! @Amateur85 Die omzetting regelen is geen probleem en heb ik in gang gezet. Binnen enkele uren zal je modem een herstart geven zodat deze alleen in IPv4 werkt, niet schrikken dus! Laat je nog even weten dat het gelukt is?
Ja is omgezet, dank je wel.
Dat kan een Ziggo moderator voor je omzetten.
Morgen komen ze langs in dit topic.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Present! @Amateur85 Die omzetting regelen is geen probleem en heb ik in gang gezet. Binnen enkele uren zal je modem een herstart geven zodat deze alleen in IPv4 werkt, niet schrikken dus! Laat je nog even weten dat het gelukt is?
Ja is omgezet, dank je wel.
Top! Succes met verdere instellingen en mocht je daar hulp nodig hebben? Vraag het de Ziggo Community 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...