Ik heb een aantal apparaten in huis die niet werken met ipv6, heb hiervoor wel port forwarding nodig. Kan de modem ook in ipv4 modus worden gezet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Present! @Amateur85 Die omzetting regelen is geen probleem en heb ik in gang gezet. Binnen enkele uren zal je modem een herstart geven zodat deze alleen in IPv4 werkt, niet schrikken dus! Laat je nog even weten dat het gelukt is?
Ja is omgezet, dank je wel.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kan een Ziggo moderator voor je omzetten.
Morgen komen ze langs in dit topic.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Present! @Amateur85 Die omzetting regelen is geen probleem en heb ik in gang gezet. Binnen enkele uren zal je modem een herstart geven zodat deze alleen in IPv4 werkt, niet schrikken dus! Laat je nog even weten dat het gelukt is?
Ja is omgezet, dank je wel.
Top! Succes met verdere instellingen en mocht je daar hulp nodig hebben? Vraag het de Ziggo Community 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.