1
Vraag
2
Reacties
Webmees

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan de chat functionaliteit niet starten

Na de inrichting van een nieuwe PC kan ik de Chat functie niet meer starten. Ook niet na het installeren van JAVA.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

 

hebt u misschien een reclame/cookie blocker actief ? Dit soort functies filteren veel reclame e.d. eruit, maar soms ook andere opties/functies. Bij u ( en ook bij mij ) verdwijnt zo de startknop in het chat venstertje.

Ik heb dit probleem al vaker bij Ziggo aangegeven, maar om e.e.a. te veranderen kost natuurlijk geld en dat wil Ziggo blijkbaar niet uitgeven.
Dat ondanks dat er grote kans is, dat steeds meer mensen een AD-blocker en/of privacy software gaan gebruiken, om ongestoord te kunnen internetten en/of zo hun privacy te beschermen, voor de grote commerciële bedrijven die uw privé gegevens verkopen voor veel geld.


Ps. ik heb overigens geen idee of Java inderdaad nodig is voor de Chat functie.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

 

hebt u misschien een reclame/cookie blocker actief ? Dit soort functies filteren veel reclame e.d. eruit, maar soms ook andere opties/functies. Bij u ( en ook bij mij ) verdwijnt zo de startknop in het chat venstertje.

Ik heb dit probleem al vaker bij Ziggo aangegeven, maar om e.e.a. te veranderen kost natuurlijk geld en dat wil Ziggo blijkbaar niet uitgeven.
Dat ondanks dat er grote kans is, dat steeds meer mensen een AD-blocker en/of privacy software gaan gebruiken, om ongestoord te kunnen internetten en/of zo hun privacy te beschermen, voor de grote commerciële bedrijven die uw privé gegevens verkopen voor veel geld.


Ps. ik heb overigens geen idee of Java inderdaad nodig is voor de Chat functie.

Webmees
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Pasi,

 

Het disabelen van de reclame/cookie blockers voor de Ziggo site "did the trick". Thnx.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic