1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
bcarriere

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Kan de Fritz repeater 1750E en 2400 in ZIGGO mesh netwerk toegevoegd worden?

Ik wil de Fritz Repeater 1750E en 2400 in mijn Ziggo mesh-netwerk opnemen.

Ik heb het modem van Arris type TG2492LG-85 en een SmartWifi pod.

Kan dit en Is daar een procedure voor?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34248Posts
  • 2507Oplossingen
  • 17272Likes

Alleen SmartWifi pods kunnen deelnemen aan het mesh-netwerk vanuit een SmartWifi modem, met de FRITZ!WLAN Repeater AP's kun je alleen een apart netwerk opzetten.

Je kunt ze wel dezelfde SSID laten uitzenden, maar ze werken verder niet samen met het SmartWifi modem en de bestaande pod. Voor uitbreiding van de dekking kun je beter een of meerdere extra SmartWifi pods huren.

Andere optie is de bestaande SmartWifi pod ontkoppelen en Wi-Fi op het modem uitschakelen nadat je de FRITZ!WLAN Repeater AP's hebt geconfigureerd.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34248Posts
  • 2507Oplossingen
  • 17272Likes

Alleen SmartWifi pods kunnen deelnemen aan het mesh-netwerk vanuit een SmartWifi modem, met de FRITZ!WLAN Repeater AP's kun je alleen een apart netwerk opzetten.

Je kunt ze wel dezelfde SSID laten uitzenden, maar ze werken verder niet samen met het SmartWifi modem en de bestaande pod. Voor uitbreiding van de dekking kun je beter een of meerdere extra SmartWifi pods huren.

Andere optie is de bestaande SmartWifi pod ontkoppelen en Wi-Fi op het modem uitschakelen nadat je de FRITZ!WLAN Repeater AP's hebt geconfigureerd.

bcarriere
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

bedankt voor het antwoord. het is me duidelijk