1
Vraag
2
Reacties
Jeryanmi

Level 6
  • 142Posts
  • 7Oplossingen
  • 47Likes

Kan Ziggo Safe Online niet installeren

Beste Leden,

Ik wil Ziggo Safe Online opnieuw installeren na een nieuwe installatie Microsoft Windows 11. Als ik inlog bij mijn Ziggo krijg ik steeds deze melding zie bestand.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jeryanmi
Topicstarter
Level 6
  • 142Posts
  • 7Oplossingen
  • 47Likes

Beste leden,

Vandaag contact gehad met 3 medewerkers, geen resultaat. Via gegevens invoeren bij Google het volgende-installeer Ziggo Safe Online verwijderingstool-opnieuw opstarten-ga naar Mijn Ziggo-internet-Ziggo Safe Online-installatie verloopt prima-opnieuw opstarten-mijn desktop is beveiligd met Ziggo Safe Online.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 19
  • 14831Posts
  • 2842Oplossingen
  • 6494Likes

Heb je je cookies al eens verwijderd?

Cool1946

Level 11
  • 571Posts
  • 15Oplossingen
  • 261Likes

Lijkt op een tijdelijke onbereikbaarheid. 

Cool1946_0-1662284035477.png

Ik wil niets wijzigen maar ik kan er ook niet bij. Bellen met 1200 is gratis.😀

Jeryanmi
Topicstarter
Level 6
  • 142Posts
  • 7Oplossingen
  • 47Likes

Beste leden,

Vandaag contact gehad met 3 medewerkers, geen resultaat. Via gegevens invoeren bij Google het volgende-installeer Ziggo Safe Online verwijderingstool-opnieuw opstarten-ga naar Mijn Ziggo-internet-Ziggo Safe Online-installatie verloopt prima-opnieuw opstarten-mijn desktop is beveiligd met Ziggo Safe Online.

fietje1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bovenstaande tekst kan ik niet begrijpen. Wat moet je doen als je ziggo safe online niet kunt installeren?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1663Posts
  • 177Oplossingen
  • 759Likes

Hi @Fietje! Altijd goed om dan even te vragen! Deze verwijdertool wordt bedoeld: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/veiligheid/safe-online-verwijdertool#/ Dan kan je hem daarna weer downloaden!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic