Jamesjohnson

Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kan Safari niet verbinden met internet

Dag iedereen. Hopelijk gaat het goed met je. Dit is de eerste post hier en ik weet niet of dit de juiste plaats is of niet. Maar ik hoop dat ik betere suggesties van je krijg. De afgelopen dagen heb ik geprobeerd Safari met internet te verbinden op mijn MAC Book Pro. Maar elke keer lukte het me niet. Kan iemand mij hierbij helpen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamesjohnson
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor het antwoorden. Je hebt gelijk. Mijn internetverbinding was op mijn pc en ik heb zowel bedraad als draadloos geprobeerd. Maar daarna deed ik een Google-zoekopdracht en ontdekte het probleem nadat ik dit had gevonden. Het probleem is opgelost na het toepassen van een proces dat daar wordt genoemd. Ik heb zojuist de firewall uitgeschakeld, nu is het probleem opgelost.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Hatolex
Expert
Expert
  • 569Posts
  • 24Oplossingen
  • 264Likes

Heb je wel verbinding met internet op je pc, en zo ja is dat bedraad of WiFi?

Jamesjohnson
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor het antwoorden. Je hebt gelijk. Mijn internetverbinding was op mijn pc en ik heb zowel bedraad als draadloos geprobeerd. Maar daarna deed ik een Google-zoekopdracht en ontdekte het probleem nadat ik dit had gevonden. Het probleem is opgelost na het toepassen van een proces dat daar wordt genoemd. Ik heb zojuist de firewall uitgeschakeld, nu is het probleem opgelost.

Hatolex
Expert
Expert
  • 569Posts
  • 24Oplossingen
  • 264Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic