Voor Netflix moet je wel een abonnement hebben afgesloten bij Netflix, anders kun je niet kijken.
Ooit heb je met de abonnement gegevens van Netflix, je emailadres en wachtwoord, ingelogd in de app op je TV.
Ziggo levert het internet.
Ziggo kan niet van alle tienduizenden verschillende apparaten en programma's en apps, die een internetverbinding nodig kunnen hebben, je vertellen hoe en wat er ingesteld moet worden.
Ziggo kan niet de wifi van je TV instellen en je eigen afgesloten Netflix account beheren, dat is voor jezelf.
Ook kan Ziggo niet in je TV kijken hoe sterk het wifi signaal is wat bij de TV binnenkomt, ook kan Ziggo niet zien wat je TV aan wifisignaal wenst, alleen een 2,4 GHz kanaal of kan de TV omgaan met de 2,4 en 5 GHz met dezelfde beveiligingssleutel.
Hieronder alvast een aantal tips, kom je er niet uit, laat het hier weten, dan kunnen we, met een aantal vragen hoe één en ander is ingesteld bij je en de situatie is, kijken of we je mogelijk op weg kunnen helpen.
Wifi verbeteren klik hier | Klantenservice | Ziggo