A.R.H.

Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kan Brother printer niet verbinden met Connectbox

Goeiedag, 

Een paar weken geleden heb ik een nieuw modem opgestuurd gekregen, de Connectbox die inmiddels is aangesloten en naar behoren werkt op één ding na: ik krijg mijn Brother printer maar niet verbonden met het Wifinetwerk middels de WPS knop. 

Hiervoor had ik een Technicolor modem (TC7210) waarbij de printer zonder problemen verbinding kon maken.

De printer is nu terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat hij het oude modem zou vergeten en meerdere malen geprobeerd te koppelen aan de Connectbox maar zonder succes.

Vandaag contact gezocht met Brother maar dat heeft ook tot weinig succes geleid.

Ik ben ten einde raad

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
A.R.H.
topicstarter
Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Excuses, ik ben helemaal vergeten om een update te plaatsen. Inmiddels heb ik een ander modem gekregen. Echter was daarmee het probleem niet opgelost helaas, wireless verbinden met WPS lukte nog steeds niet. Naarmate weer diverse pogingen te hebben geprobeerd had ik besloten om een usb printerkabel aan te schaffen. Vreemd genoeg, maar gelukkig lukte het toen in één keer. 

In het kort: het is nu gelukt middels een usb printerkabel. 

Evengoed bedankt voor de aangeboden hulp!

Bekijk in context

5 Reacties 5
RoWi.
Expert
Expert
  • 12021Posts
  • 540Oplossingen
  • 3293Likes

Welk model, lukt het ook niet via handmatige instellingen?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11640Posts
  • 905Oplossingen
  • 4121Likes

Hey @A.R.H. Welkom hier!

Je bezoek was van korte duur. Is het inmiddels opgelost, of kunnen we je nog helpen? We horen het graag!

A.R.H.
topicstarter
Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke, het is nog niet gelukt maar morgen komt er een monteur langs. Ik zal dan het resultaat posten

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 11420Posts
  • 951Oplossingen
  • 3045Likes

@A.R.H. Top, dan wachten we jouw terugkoppeling na het monteursbezoek even af. 

A.R.H.
topicstarter
Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Excuses, ik ben helemaal vergeten om een update te plaatsen. Inmiddels heb ik een ander modem gekregen. Echter was daarmee het probleem niet opgelost helaas, wireless verbinden met WPS lukte nog steeds niet. Naarmate weer diverse pogingen te hebben geprobeerd had ik besloten om een usb printerkabel aan te schaffen. Vreemd genoeg, maar gelukkig lukte het toen in één keer. 

In het kort: het is nu gelukt middels een usb printerkabel. 

Evengoed bedankt voor de aangeboden hulp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic