1
Vraag
2
Reageer en help mee
Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

Kabelbreuk tussen de aop en de straatkast

@Paul helaas is mijn kabelbreuk nog niet op gelost in huis is het op orde 

AOP is vervangen 

Spliter is vervangen 

kabelbreuk in de kruipruimte is gemaak zie mijn vorige topik

Re: storing signaal op de kabel - Ziggo Community

dit is een vervolg van de stooring 

 

maar helaas zit er nog ergens een breuk vermoedelijk in de straatkast er zijn werksaamhede geweest op Datum: 21 april 2022
Werktijden: Van 1:00 tot 6:00 uur ( Werk aan jullie netwerk )

sints dien is het weer brak met de netwerk 

zeeker met regenweer is het nog slechter 

 

aan de modem is niet veel bezonders te zien zo als vorge keer 

maar als ik op me 

Hirschmann HMV41kijk

zit 3 ledjes 

1e led is uit volgen Hirschmann geeft dat aan [ Laag ingangssignaal, slecht of geen signaal ]

voor de storing  was 1e led altijd aan 

 

@Paul  ik hoop dat dit redelijke kote wijze nog opgelost kan worden 

en eerlijk gezecht zit ik nu niet te wachten op 5 montuurs zo als de vorge keer 

en ja ik begrijp dat dit weer goed moet doorgemeten moet worden dus ik hoop dat er dan de juiste persoon komt met wat uigebrijder apratuur en niet de standaart montuur 

 

 

118 Reacties 118
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Francois83 Wat zijn jouw bevindingen van de afgelopen dagen? Heb je eventuele storingsmomenten bijgehouden (datum+ tijd) ?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Francois83 Het is al een poos stil binnen dit topic. We zijn benieuwd of je de afgelopen periode  nog problemen hebt ervaren. Als we nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag. 

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

het zit kwa aansluiting nog steeds niet helemaal lekker. 

 

2022-10-26 07:47:29noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 12 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 06:37:26noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 11 13; New Profile: 12 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 05:29:57noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 10 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 05:20:41noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 11 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 04:10:38noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 10 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 04:09:37noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 11 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 02:59:34noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 10 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 02:56:26noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 11 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 02:02:50noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 12 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:52:47noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 10 13; New Profile: 12 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:51:52noticeCM-STATUS message sent. Event Type Code: 8; Chan ID: 25; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: N/A.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:51:41noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 12 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:51:32critical16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 8;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:51:32criticalRanging Request Retries exhausted;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:51:32criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:51:26warningDynamic Range Window violation
2022-10-26 00:51:26warningRNG-RSP CCAP Commanded Power in Excess of 6 dB Below the Value Corresponding to the Top of the DRW;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:50:16criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:50:14noticeCM-STATUS message sent. Event Type Code: 7; Chan ID: 25; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: N/A.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:50:13warningDynamic Range Window violation
2022-10-26 00:50:13warningRNG-RSP CCAP Commanded Power in Excess of 6 dB Below the Value Corresponding to the Top of the DRW;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:50:04criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:50:03criticalNo Maintenance Broadcasts for Ranging opportunities received - T2 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:49:48criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:49:47critical16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 8;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:49:47criticalUnicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-26 00:48:40criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-25 23:55:53noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 11 13; New Profile: 12 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-25 23:26:31noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 12 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-25 22:16:28noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 10 13; New Profile: 12 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-25 22:15:02noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 12 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-10-25 21:55:29noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 8; Previous Profile: 11 13; New Profile: 12 13.;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;

 

CM Downstream Channel Info
ChannelLock StatusChannel TypeChannel IDFrequencyWidthPowerSNRModulation Profile ID

Correc

tables

Un

correc

tables

1LockedSC-QAM Downstream5634000000 Hz8000000 Hz3 dBmV39.9 dBQAM256460
2LockedSC-QAM Downstream1602000000 Hz8000000 Hz3.9 dBmV39.8 dBQAM256270
3LockedSC-QAM Downstream2610000000 Hz8000000 Hz3.3 dBmV39.7 dBQAM256250
4LockedSC-QAM Downstream3618000000 Hz8000000 Hz3.5 dBmV39.7 dBQAM256340
5LockedSC-QAM Downstream4626000000 Hz8000000 Hz3.5 dBmV40 dBQAM256420
6LockedSC-QAM Downstream6642000000 Hz8000000 Hz3.5 dBmV40 dBQAM256370
7LockedSC-QAM Downstream7650000000 Hz8000000 Hz2.9 dBmV39.9 dBQAM256630
8LockedSC-QAM Downstream8658000000 Hz8000000 Hz3.5 dBmV40.1 dBQAM256400
9LockedSC-QAM Downstream9666000000 Hz8000000 Hz2.9 dBmV39.8 dBQAM256790
10LockedSC-QAM Downstream10674000000 Hz8000000 Hz2.9 dBmV39.6 dBQAM256720
11LockedSC-QAM Downstream11682000000 Hz8000000 Hz2.4 dBmV39.6 dBQAM2561160
12LockedSC-QAM Downstream12690000000 Hz8000000 Hz1.9 dBmV39.4 dBQAM2562560
13LockedSC-QAM Downstream13698000000 Hz8000000 Hz2 dBmV39.4 dBQAM2562620
14LockedSC-QAM Downstream14706000000 Hz8000000 Hz1.3 dBmV39.1 dBQAM2565410
15LockedSC-QAM Downstream15714000000 Hz8000000 Hz2 dBmV39.3 dBQAM2563820
16LockedSC-QAM Downstream16722000000 Hz8000000 Hz1.8 dBmV39.3 dBQAM2563530
17LockedSC-QAM Downstream17730000000 Hz8000000 Hz3 dBmV39.6 dBQAM2561600
18LockedSC-QAM Downstream18738000000 Hz8000000 Hz2.6 dBmV39.5 dBQAM2562026
19LockedSC-QAM Downstream19746000000 Hz8000000 Hz2.7 dBmV39.6 dBQAM2561620
20LockedSC-QAM Downstream21762000000 Hz8000000 Hz2.4 dBmV39.5 dBQAM2561800
21LockedSC-QAM Downstream22770000000 Hz8000000 Hz3.3 dBmV39.7 dBQAM256950
22LockedSC-QAM Downstream23778000000 Hz8000000 Hz2.7 dBmV39.6 dBQAM2561410
23LockedSC-QAM Downstream24786000000 Hz8000000 Hz4 dBmV39.8 dBQAM256610
24LockedSC-QAM Downstream25794000000 Hz8000000 Hz3.6 dBmV39.8 dBQAM256710
25LockedSC-QAM Downstream26802000000 Hz8000000 Hz5 dBmV40 dBQAM256520
26LockedSC-QAM Downstream27810000000 Hz8000000 Hz4.6 dBmV39.8 dBQAM256480
27LockedSC-QAM Downstream28818000000 Hz8000000 Hz4.9 dBmV39.8 dBQAM256580
28LockedSC-QAM Downstream29826000000 Hz8000000 Hz4.6 dBmV39.9 dBQAM256480
29LockedSC-QAM Downstream30834000000 Hz8000000 Hz5 dBmV39.9 dBQAM256540
30LockedSC-QAM Downstream31842000000 Hz8000000 Hz5.5 dBmV40.2 dBQAM256600
31LockedSC-QAM Downstream32850000000 Hz8000000 Hz5.3 dBmV40.2 dBQAM256320
32LockedOFDM Downstream33917000000 Hz93000 kHz4.2 dBmV40.3 dBOFDM PLC3400
CM Upstream Channel Info
ChannelLock StatusChannel TypeChannel IDFrequencyWidthPowerModulation/Profile ID
1LockedATDMA158800000 Hz6400000 Hz42 dBmV2
2LockedATDMA252000000 Hz6400000 Hz41.8 dBmV2
3LockedATDMA345200000 Hz6400000 Hz41.3 dBmV2
4LockedATDMA438400000 Hz6400000 Hz40.8 dBmV2
5LockedOFDMA Upstream2515350000 Hz15600 kHz34.75 dBmV3 4 10 11 12 13
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik zie niet wat er mis is alle waardes zijn ok

geen uncorrectables

en die US profile assignment change

zijn normaal sinds de introductie van OFDMA de verwachting is dat je deze wel voor tijd blijft zien

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Vannacht tussen 0:48 en 0:52 was er wel uitval op het OFDMA-kanaal.

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

die valt regelmatig ieder dag wel un keer weg echter is de tijd ieder keer verschillend

 

en deze melding krijg ik ook vaak

RNG-RSP CCAP opgedragen vermogen van meer dan 6 dB onder de waarde die overeenkomt met de bovenkant van de DRW;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88: c4:4a;CM-QOS=1,1;CM-VER=3.1;

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

als ofdma wegvalt moer hij toch overschakelen op de andere kanalen

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Hoe dat tussen OFDMA/ATDMA is ingeregeld weet ik niet precies. Ik kan mij wel voorstellen dat dit merkbare uitval op de internetverbinding opgeleverd heeft.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

misschien kan een moderator een modem sessie starten, waarin later hopelijk eventuele signaalproblemen met OFDM/OFDMA te zien zijn

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Francois83 Dank voor je reactie! Wat @MR_CHIP in z'n bericht aangeeft klopt, ook ik zie zo op het oog geen ongeregeldheden terug m.b.t. het signaal. Dat neemt niet weg dat er niets aan de hand kan zijn. Heb je afgezien van de meldingen en je constateringen in het modemlog ook daadwerkelijk last van uitval of slechte performance op de verbinding?  Ik heb daarom nu een nauwkeurige meting gestart om de komende dagen het signaal grondig te monitoren. Kun jij op jouw beurt ook bijhouden op welke data+tijdstippen je precies problemen ervaart met de verbinding? Dit kan ik dan vergelijken met de data uit onze nauwkeurige meting. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Francois83 Heb je de afgelopen dagen eventuele storings/ uitval data bijgehouden ? Ik kan het dan even naast onze nauwkeurige meting leggen ter vergelijking. 

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul helaas heb ik het zelf niet bij kunnen houden wegens dat te druk was met werk

 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Francois83 Ah, jammer. Er moet ook gewerkt worden, dus ik snap dat het dan niet lukt om te testen. Heb je de komende dagen wel de gelegenheid bij te houden hoe het gaat met de verbinding? Ik kan dan weer een nieuwe meting starten.

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul komende dagen heb ik 3 heb ik alleen de avond wat ik bij kan houden 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Francois83 Heb je de afgelopen dagen nog gekeken hoe het gaat met de verbinding? Ik wil wel direct aangegeven dat er op het moment een onderzoek loopt omdat we meer meldingen krijgen van klanten die aangeven korte uitval momenten op hun verbinding te constateren. Ik heb ook jouw melding doorgegeven als voorbeeld ten behoeve van dit onderzoek. 

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul  vandaag is mijn verbinding voledig weg geweest 

dit zijn de meldingen wat in de logboek staat van de modem 

 

2022-11-16 10:28:17waarschuwingSchending van het dynamisch bereikvenster
2022-11-16 10:28:17waarschuwingRNG-RSP CCAP Commanded Power van meer dan 6 dB onder de waarde die overeenkomt met de bovenkant van de DRW; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:27:42kritischGeen ranging response ontvangen - T3 time-out; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:27:41kritischGeen onderhoudsuitzendingen voor variërende kansen ontvangen - T2 time-out; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:27:24kritischGeen ranging response ontvangen - T3 time-out; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:27:24kritischGeen onderhoudsuitzendingen voor variërende kansen ontvangen - T2 time-out; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:27:01kritischGeen ranging response ontvangen - T3 time-out; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:26:56waarschuwingSchending van het dynamisch bereikvenster
2022-11-16 10:26:56waarschuwingRNG-RSP CCAP Commanded Power van meer dan 6 dB onder de waarde die overeenkomt met de bovenkant van de DRW; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:26:28kritischGeen ranging response ontvangen - T3 time-out; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:26:27kritischGeen onderhoudsuitzendingen voor variërende kansen ontvangen - T2 time-out; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:26:24bemerkenCM-STATUS bericht verzonden. Event Type Code: 7; Chan ID: 25; DSID: N.v.t.; MAC Addr: N / A; OFDM/OFDMA-profiel-ID: N.v.t.; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:25:58kritischGeen ranging response ontvangen - T3 time-out; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:25:57kritisch16 opeenvolgende T3-time-outs tijdens het proberen te bereiken op stroomopwaarts kanaal 8; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:25:57kritischUnicast Maintenance Ranging geprobeerd - Geen reactie - Pogingen uitgeput; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
2022-11-16 10:24:50kritischGestart Unicast Maintenance Ranging - Geen reactie ontvangen - T3 time-out; CM-MAC =a4:cf:d2:ee:1f:24; CMTS-MAC = 00:01:5c:88:c4:4a; CM-QOS= 1,1; CM-VER=3,1;
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Francois83 Hartelijk dank voor het delen van deze data! Onze netwerkengineers zijn nog bezig met het testen en onderzoeken van het probleem. Ik laat het weten zodra hierover meer bekend is. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Francois83 Inmiddels is er aan netwerkzijde e.e.a. aangepast door onze engineers. Wil je het modem eens opnieuw opstarten en daarna jouw bevindingen opnieuw  met ons delen? Ik geef je feedback dan direct door aan onze specialisten.

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

ik heb de modem net op nieuw opgestart ik zal naar het weekend een update geven over de bevindingen 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Francois83 Top! We wachten het dan even af. Alvast een mooi weekend gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic