1
Vraag
2
Reageer en help mee
Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

Kabelbreuk tussen de aop en de straatkast

@Paul helaas is mijn kabelbreuk nog niet op gelost in huis is het op orde 

AOP is vervangen 

Spliter is vervangen 

kabelbreuk in de kruipruimte is gemaak zie mijn vorige topik

Re: storing signaal op de kabel - Ziggo Community

dit is een vervolg van de stooring 

 

maar helaas zit er nog ergens een breuk vermoedelijk in de straatkast er zijn werksaamhede geweest op Datum: 21 april 2022
Werktijden: Van 1:00 tot 6:00 uur ( Werk aan jullie netwerk )

sints dien is het weer brak met de netwerk 

zeeker met regenweer is het nog slechter 

 

aan de modem is niet veel bezonders te zien zo als vorge keer 

maar als ik op me 

Hirschmann HMV41kijk

zit 3 ledjes 

1e led is uit volgen Hirschmann geeft dat aan [ Laag ingangssignaal, slecht of geen signaal ]

voor de storing  was 1e led altijd aan 

 

@Paul  ik hoop dat dit redelijke kote wijze nog opgelost kan worden 

en eerlijk gezecht zit ik nu niet te wachten op 5 montuurs zo als de vorge keer 

en ja ik begrijp dat dit weer goed moet doorgemeten moet worden dus ik hoop dat er dan de juiste persoon komt met wat uigebrijder apratuur en niet de standaart montuur 

 

 

118 Reacties 118
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19395Posts
  • 1376Oplossingen
  • 7422Likes

@Francois83 Balen dat de verbinding op dit moment nog niet lekker werkt! Als ik de verbinding tussen het modem en ons netwerk bekijk dan zie ik daar verder geen ongeregeldheden terug. Het signaal (SC-QAM/OFDM) ziet er goed uit en ook de capaciteit is toereikend. Aangezien je aangeeft een eigen Unifi router te gebruiken is het inderdaad een goed idee om een Ubee1318ZG modem te proberen. Ik heb direct kosteloos een Ubee modem opgestuurd ter vervanging van je huidige modem. Binnen 2 a 3 dagen ontvang je het nieuwe modem met de pakketdienst van Post NL in huis. Het oude modem ontvangen wij graag retour op onderstaande retouradres.

 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800 VB Venray

Let op: vergeet niet om het afgitebewijs goed te bewaren. Tip; maak hiervan direct een foto met je smartphone of camera. 

Laat je weten hoe het nieuwe modem jou bevalt?

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul zodra Ubee aangeloten is zal ik je weer voorzien van update 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19395Posts
  • 1376Oplossingen
  • 7422Likes

@Francois83 Helemaal goed! We houden contact. Alvast een prettig weekend!

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul u ook alvast een pretige weekend 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19395Posts
  • 1376Oplossingen
  • 7422Likes

@Francois83 Dankjewel 😉

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes
er zit tog iets niet lekker dit is een status van 24uur en tog weer Uncorrectables op de lijn 
wil je er even diper in duiken waar dat aan licht 
 
Startup Procedure
ProcedureStatusComment
Acquire Downstream Channel634000000Locked
Connectivity StateIn ProgressSecurity Established
Boot StateOKOperational
Configuration FileIn Progressbac103000106a4**********
SecurityEnabledBPI+

 

 

CM Downstream Channel Info
ChannelLock StatusChannel TypeChannel IDFrequencyWidthPowerSNRModulation Profile ID

Correc

tables

Uncorrec

tables

1LockedSC-QAM Downstream5634000000 Hz8000000 Hz3.9 dBmV39.4 dBQAM2564718
2LockedSC-QAM Downstream1602000000 Hz8000000 Hz5.1 dBmV39.5 dBQAM256260
3LockedSC-QAM Downstream2610000000 Hz8000000 Hz4.5 dBmV39.4 dBQAM25680
4LockedSC-QAM Downstream3618000000 Hz8000000 Hz4.6 dBmV39.4 dBQAM256260
5LockedSC-QAM Downstream4626000000 Hz8000000 Hz4.6 dBmV39.6 dBQAM256265
6LockedSC-QAM Downstream6642000000 Hz8000000 Hz4.1 dBmV39.6 dBQAM2564819
7LockedSC-QAM Downstream7650000000 Hz8000000 Hz3.5 dBmV39.4 dBQAM256402
8LockedSC-QAM Downstream8658000000 Hz8000000 Hz4.4 dBmV39.7 dBQAM256190
9LockedSC-QAM Downstream9666000000 Hz8000000 Hz3.9 dBmV39.4 dBQAM256220
10LockedSC-QAM Downstream10674000000 Hz8000000 Hz4 dBmV39.3 dBQAM256330
11LockedSC-QAM Downstream11682000000 Hz8000000 Hz3.8 dBmV39.3 dBQAM256280
12LockedSC-QAM Downstream12690000000 Hz8000000 Hz3.5 dBmV39.3 dBQAM256250
13LockedSC-QAM Downstream13698000000 Hz8000000 Hz3.7 dBmV39.3 dBQAM256220
14LockedSC-QAM Downstream14706000000 Hz8000000 Hz3.2 dBmV39.1 dBQAM256330
15LockedSC-QAM Downstream15714000000 Hz8000000 Hz3.5 dBmV39.1 dBQAM256310
16LockedSC-QAM Downstream16722000000 Hz8000000 Hz2.8 dBmV39 dBQAM256610
17LockedSC-QAM Downstream17730000000 Hz8000000 Hz3.3 dBmV39.1 dBQAM256320
18LockedSC-QAM Downstream18738000000 Hz8000000 Hz2.9 dBmV39.1 dBQAM256460
19LockedSC-QAM Downstream19746000000 Hz8000000 Hz3.1 dBmV39.1 dBQAM256300
20LockedSC-QAM Downstream20754000000 Hz8000000 Hz3.5 dBmV39.2 dBQAM256230
21LockedSC-QAM Downstream22770000000 Hz8000000 Hz4.2 dBmV39.2 dBQAM256130
22LockedSC-QAM Downstream23778000000 Hz8000000 Hz3.4 dBmV39.2 dBQAM256280
23LockedSC-QAM Downstream24786000000 Hz8000000 Hz4.5 dBmV39.5 dBQAM256160
24LockedSC-QAM Downstream25794000000 Hz8000000 Hz3.8 dBmV39.4 dBQAM256260
25LockedSC-QAM Downstream26802000000 Hz8000000 Hz4.8 dBmV39.5 dBQAM25690
26LockedSC-QAM Downstream27810000000 Hz8000000 Hz4.7 dBmV39.4 dBQAM256150
27LockedSC-QAM Downstream28818000000 Hz8000000 Hz5.1 dBmV39.3 dBQAM256110
28LockedSC-QAM Downstream29826000000 Hz8000000 Hz5 dBmV39.4 dBQAM256160
29LockedSC-QAM Downstream30834000000 Hz8000000 Hz5.6 dBmV39.5 dBQAM25690
30LockedSC-QAM Downstream31842000000 Hz8000000 Hz5.9 dBmV39.8 dBQAM25690
31LockedSC-QAM Downstream32850000000 Hz8000000 Hz5.5 dBmV39.7 dBQAM256110
32LockedOFDM Downstream33917000000 Hz93000 kHz4.7 dBmV40.0 dBOFDM PLC150

 

 

CM Upstream Channel Info
ChannelLock StatusChannel TypeChannel IDFrequencyWidthPowerModulation/Profile ID
1LockedATDMA158800000 Hz6400000 Hz42.5 dBmV2
2LockedATDMA252000000 Hz6400000 Hz42.3 dBmV2
3LockedATDMA345200000 Hz6400000 Hz41.5 dBmV2
4LockedATDMA438400000 Hz6400000 Hz41.3 dBmV2

 

Time Priority Description
2022-06-09 02:15:26criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-08 17:12:31noticeCM-STATUS message sent. Event Type Code: 24; Chan ID: 33; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: 3.;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-08 17:11:57noticeCM-STATUS message sent. Event Type Code: 16; Chan ID: 33; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: 3.;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-08 16:36:25noticeDS profile assignment change. DS Chan ID: 32; Previous Profile: ; New Profile: 1 2 3.;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-08 16:36:19noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
1970-01-01 00:00:52warningDHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
1970-01-01 00:00:49noticeHonoring MDD; IP provisioning mode = IPv4
1970-01-01 00:00:42criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
1970-01-01 00:00:21criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19395Posts
  • 1376Oplossingen
  • 7422Likes

@Francois83 Ontzettend balen dat je wederom uncorrectables constateert op de verbinding! Ik heb even een blik geworpen op het signaal (SC-QAM/OFDM) maar zo op het oog ziet dit er verder prima uit. Ervaar je op dit moment ook problemen op het moment dat je de internetverbinding gebruikt (surfen, streamen, online gamen etc.) of is het puur dat je de uncorrectables in het modemlog ziet? Indien je problemen ervaart met de verbinding, dan kan ik een nauwkeurig meting laten lopen en aan de hand daarvan bepalen of er een monteur moet komen. Het helpt dan ook als je vanaf nu eventuele data en tijdstippen noteert waarop je problemen ervaart met de verbinding. 

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul ik merk voornamlijk dat ik niet alle paginas in een keer berijkbaar zijn soms moet ik de paginaas die niet in een keer berijkbaar zijn aantal keer opnieuw laden voor dat ik er op kom 

de eene keer wat meer dan de andere keer 

 

veder wat me opval is ook het volgende

T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;

die melding kreeg ik ook iederekeer met de andere modem om 2 a 3 dagen 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19395Posts
  • 1376Oplossingen
  • 7422Likes

@Francois83 Hartelijk dank voor je antwoord.Ik laat een nauwkeurig meting lopen van 3 a 4 dagen op jouw verbinding om het signaal nauwkeuriger te monitoren. Zie jij kans de komende dagen storings en uitvalmomenten bij te gaan houden en de data + tijdstippen te noteren? Aan de hand van jouw data en de data uit onze signaalmeting kunnen wij dan de juiste vervolgstappen bepalen. 

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul ik ga me best proberen om de storingen bij te houden allen weet ik niet of dat iedere dag lukt 

inverband werk dan zie ik niet wat me zoontje doet 😉

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19395Posts
  • 1376Oplossingen
  • 7422Likes

@Francois83 Fijn dat je dit wilt bijhouden. Het is niet erg wanneer het niet elke dag lukt om bij te houden. Het gaat er alleen om dat we enige data hebben om mee te vergelijken. Dan wordt het makkelijker om de vinger op de zere plek te leggen en de juiste vervolgstappen te bepalen. Het is dan ook makkelijk doelgericht een netwerkmonteur aan te sturen indien er toch een signaalprobleem boven water blijkt te komen. 

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul is er nogiets naar vooren gekomen uit de nauwkeurig meting

ik heb wel van 2 dagen kunnen noteeren 

10-6 14:08 kon ik me email @outlook.com niet berijken

11-06 13:32 kon ik me email @outlook.com niet berijken

            13:40 helemaal niks berijken wel gewoon netwerk volgs de modem

            13:55 mediabox geen verbinding

 

Time Priority Description

2022-06-15 02:00:20criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-14 01:05:35noticeCM-STATUS message sent. Event Type Code: 24; Chan ID: 33; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: 3.;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-14 01:05:04noticeCM-STATUS message sent. Event Type Code: 16; Chan ID: 33; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: 3.;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-12 10:14:48criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-12 04:36:15noticeDHCP Renew - lease parameters UTC Time Offset modified;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-12 04:36:15errorDHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-11 23:32:25criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-11 13:52:56noticeCM-STATUS message sent. Event Type Code: 24; Chan ID: 33; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: 3.;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-11 13:52:27noticeCM-STATUS message sent. Event Type Code: 16; Chan ID: 33; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: 3.;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-09 02:15:26criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-08 17:12:31noticeCM-STATUS message sent. Event Type Code: 24; Chan ID: 33; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: 3.;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-08 17:11:57noticeCM-STATUS message sent. Event Type Code: 16; Chan ID: 33; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: 3.;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-08 16:36:25noticeDS profile assignment change. DS Chan ID: 32; Previous Profile: ; New Profile: 1 2 3.;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
2022-06-08 16:36:19noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=a4:cf:d2:ee:1f:24;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
1970-01-01 00:00:52warningDHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
1970-01-01 00:00:49noticeHonoring MDD; IP provisioning mode = IPv4
1970-01-01 00:00:42criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
1970-01-01 00:00:21criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=a4:cf:d2:**:**:**;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
 
Startup Procedure
ProcedureStatusComment
Acquire Downstream Channel634000000Locked
Connectivity StateIn ProgressSecurity Established
Boot StateOKOperational
Configuration FileIn Progressbac103000106a4cfd2ee1f24
SecurityEnabledBPI+

 

 

CM Downstream Channel Info
ChannelLock StatusChannel TypeChannel IDFrequencyWidthPowerSNRModulation Profile ID

Correc

tables

Uncorrec

tables

1LockedSC-QAM Downstream5634000000 Hz8000000 Hz3.2 dBmV39.3 dBQAM25617196
2LockedSC-QAM Downstream1602000000 Hz8000000 Hz4.5 dBmV39.3 dBQAM2568957
3LockedSC-QAM Downstream2610000000 Hz8000000 Hz3.8 dBmV39.2 dBQAM256920
4LockedSC-QAM Downstream3618000000 Hz8000000 Hz3.9 dBmV39.2 dBQAM256898
5LockedSC-QAM Downstream4626000000 Hz8000000 Hz3.9 dBmV39.4 dBQAM2561095
6LockedSC-QAM Downstream6642000000 Hz8000000 Hz3.6 dBmV39.5 dBQAM25614653
7LockedSC-QAM Downstream7650000000 Hz8000000 Hz2.8 dBmV39.2 dBQAM2562292
8LockedSC-QAM Downstream8658000000 Hz8000000 Hz3.9 dBmV39.6 dBQAM2561010
9LockedSC-QAM Downstream9666000000 Hz8000000 Hz3.2 dBmV39.2 dBQAM2561600
10LockedSC-QAM Downstream10674000000 Hz8000000 Hz3.4 dBmV39.1 dBQAM2561890
11LockedSC-QAM Downstream11682000000 Hz8000000 Hz3.2 dBmV39.1 dBQAM2561600
12LockedSC-QAM Downstream12690000000 Hz8000000 Hz2.9 dBmV39.1 dBQAM2562130
13LockedSC-QAM Downstream13698000000 Hz8000000 Hz3.2 dBmV39.1 dBQAM2561400
14LockedSC-QAM Downstream14706000000 Hz8000000 Hz2.5 dBmV38.8 dBQAM2562520
15LockedSC-QAM Downstream15714000000 Hz8000000 Hz3 dBmV38.9 dBQAM2561970
16LockedSC-QAM Downstream16722000000 Hz8000000 Hz2 dBmV38.7 dBQAM2564600
17LockedSC-QAM Downstream17730000000 Hz8000000 Hz2.7 dBmV39 dBQAM2562310
18LockedSC-QAM Downstream18738000000 Hz8000000 Hz2.1 dBmV38.9 dBQAM2563560
19LockedSC-QAM Downstream19746000000 Hz8000000 Hz2.5 dBmV38.9 dBQAM2562470
20LockedSC-QAM Downstream20754000000 Hz8000000 Hz2.8 dBmV38.9 dBQAM2561950
21LockedSC-QAM Downstream22770000000 Hz8000000 Hz3.6 dBmV39 dBQAM2561580
22LockedSC-QAM Downstream23778000000 Hz8000000 Hz2.6 dBmV38.9 dBQAM2562290
23LockedSC-QAM Downstream24786000000 Hz8000000 Hz3.9 dBmV39.3 dBQAM2561350
24LockedSC-QAM Downstream25794000000 Hz8000000 Hz3 dBmV38.9 dBQAM2561880
25LockedSC-QAM Downstream26802000000 Hz8000000 Hz4.2 dBmV38.9 dBQAM2561140
26LockedSC-QAM Downstream27810000000 Hz8000000 Hz3.9 dBmV38.9 dBQAM2561540
27LockedSC-QAM Downstream28818000000 Hz8000000 Hz4.4 dBmV39.1 dBQAM2561190
28LockedSC-QAM Downstream29826000000 Hz8000000 Hz4.2 dBmV39.3 dBQAM2561210
29LockedSC-QAM Downstream30834000000 Hz8000000 Hz4.8 dBmV39.4 dBQAM2561070
30LockedSC-QAM Downstream31842000000 Hz8000000 Hz5.2 dBmV39.6 dBQAM2561190
31LockedSC-QAM Downstream32850000000 Hz8000000 Hz4.7 dBmV39.4 dBQAM2561030
32LockedOFDM Downstream33917000000 Hz93000 kHz3.9 dBmV39.7 dBOFDM PLC15850

 

 

CM Upstream Channel Info
ChannelLock StatusChannel TypeChannel IDFrequencyWidthPowerModulation/Profile ID
1LockedATDMA158800000 Hz6400000 Hz42.8 dBmV2
2LockedATDMA252000000 Hz6400000 Hz42.8 dBmV2
3LockedATDMA345200000 Hz6400000 Hz42 dBmV2
4LockedATDMA438400000 Hz6400000 Hz41.5 dBmV2
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19395Posts
  • 1376Oplossingen
  • 7422Likes

@Francois83 In de nauwkeurige meting zie ik alleen op 13 juni 2022 omstreeks 12:59 een signaaldip op de upstream SNR. Hierdoor is er op dat moment ook enige ruis terug te zien wat zich vertaald in uncorrectables en packetloss. Heb je op of rond dit tijdstip ook problemen ervaren, of alleen op de data die je doorgegeven hebt? 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Opvalt de event codes 16 en 24. DS downstream failure en ook FEC recovery.  Ik denk dat er toch lichte ruis van invloed is op het OFDM gebeuren. De ruis is zichtbaar op de lagere SC-QAM kanalen. Een netwerkmonteur kan wellicht de oorzaak opduikelen.

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul helaas heb ik op de 13 niks gemerkt

want ik lag toen te slaapen inverband dat ik uit de nachtdienst kwam 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19395Posts
  • 1376Oplossingen
  • 7422Likes

@Francois83 Gezien de constateringen van zowel jou als mij als expert @KBX458 lijkt het mij inderdaad verstandig dat er een netwerkmonteur langskomt om het signaal grondig onder de loep te nemen. Ik heb een afspraak met een netwerkmonteur ingepland op zaterdag 18 juni 2022 tussen 12 en 18 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn na het monteursbezoek?

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul ik zal dan naar het wiekend een terugkopeling geven 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19395Posts
  • 1376Oplossingen
  • 7422Likes

@Francois83 Helemaal goed~! We houden contact via dit topic en wachten jouw berichtgeving even af. 

MR_CHIP

Level 19
  • 11781Posts
  • 134Oplossingen
  • 4031Likes

die cmstatus meldingen horen erbij zolang het profile id 3 blijf is er niks aan de hand en blijf de 4096 modulatie in stand

 

 

toen ik nog de ubee modem had stond er tientallen meldingen van dat in

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19395Posts
  • 1376Oplossingen
  • 7422Likes

@Francois83 Wat zijn je bevindingen sinds het monteursbezoek van 18 juni 2022 ? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic