1
Vraag
2
Reageer en help mee
Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

Kabelbreuk tussen de aop en de straatkast

@Paul helaas is mijn kabelbreuk nog niet op gelost in huis is het op orde 

AOP is vervangen 

Spliter is vervangen 

kabelbreuk in de kruipruimte is gemaak zie mijn vorige topik

Re: storing signaal op de kabel - Ziggo Community

dit is een vervolg van de stooring 

 

maar helaas zit er nog ergens een breuk vermoedelijk in de straatkast er zijn werksaamhede geweest op Datum: 21 april 2022
Werktijden: Van 1:00 tot 6:00 uur ( Werk aan jullie netwerk )

sints dien is het weer brak met de netwerk 

zeeker met regenweer is het nog slechter 

 

aan de modem is niet veel bezonders te zien zo als vorge keer 

maar als ik op me 

Hirschmann HMV41kijk

zit 3 ledjes 

1e led is uit volgen Hirschmann geeft dat aan [ Laag ingangssignaal, slecht of geen signaal ]

voor de storing  was 1e led altijd aan 

 

@Paul  ik hoop dat dit redelijke kote wijze nog opgelost kan worden 

en eerlijk gezecht zit ik nu niet te wachten op 5 montuurs zo als de vorge keer 

en ja ik begrijp dat dit weer goed moet doorgemeten moet worden dus ik hoop dat er dan de juiste persoon komt met wat uigebrijder apratuur en niet de standaart montuur 

 

 

118 Reacties 118
Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul drankje ik zie ook dat ik vandaag 10:38 mail gehad heb maar denk dat het nog niet bij distributiecentrum van PostNL is ik zal nog geduldig afwachten 😉

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Francois83 Top! We wachten het dan eventjes af. 😉

 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Francois83 We zijn erg benieuwd wat jouw bevindingen zijn sinds je het nieuwe modem in gebruik genomen hebt. Heb je nog problemen ervaren met de verbinding?

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul 

het is iets verbetert. ik zie dat in de modem de 3.1 kanaal niet beschikbaar is en dat die alleen verbinding heeft met 3.0 kanalen.

veder merk ik wel dat me Sonos One box regelmatig een buffering heeft

als ik met me pc aan het downloaden ben

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
16180000004.639QAM 2563
26020000004.839QAM 2561
36100000004.339QAM 2562
46260000004.639QAM 2564
56340000004.640QAM 2565
66420000004.940QAM 2566
76500000004.639QAM 2567
86580000004.940QAM 2568
96660000004.439QAM 2569
106740000004.439QAM 25610
116820000004.139QAM 25611
126900000003.839QAM 25612
136980000003.939QAM 25613
147060000003.539QAM 25614
15714000000439QAM 25615
16722000000439QAM 25616
17730000000539QAM 25617
187380000004.439QAM 25618
197460000004.739QAM 25619
207620000004.339QAM 25621
217700000004.339QAM 25622
227780000004.139QAM 25623
237860000005.140QAM 25624
247940000005.240QAM 25625
258020000006.140QAM 25626
268100000005.640QAM 25627
278180000005.940QAM 25628
288260000005.640QAM 25629
29834000000640QAM 25630
308420000006.240QAM 25631
318500000005.840QAM 25632

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1Goed (Locked)39290
2Goed (Locked)39260
3Goed (Locked)39440
4Goed (Locked)39410
5Goed (Locked)40330
6Goed (Locked)40330
7Goed (Locked)39430
8Goed (Locked)40370
9Goed (Locked)39460
10Goed (Locked)39720
11Goed (Locked)39870
12Goed (Locked)39980
13Goed (Locked)39880
14Goed (Locked)391330
15Goed (Locked)39870
16Goed (Locked)39710
17Goed (Locked)39320
18Goed (Locked)39540
19Goed (Locked)39470
20Goed (Locked)39570
21Goed (Locked)39430
22Goed (Locked)39500
23Goed (Locked)40200
24Goed (Locked)40130
25Goed (Locked)40210
26Goed (Locked)40240
27Goed (Locked)40170
28Goed (Locked)40210
29Goed (Locked)40130
30Goed (Locked)40150
31Goed (Locked)40130

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
05880000044.55120QAM 641
15200000044.35120QAM 642
24520000043.85120QAM 643
33840000043.35120QAM 644

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
0ATDMA0000
1ATDMA0000
2ATDMA0000
3ATDMA0000
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Francois83 De verbinding zelf ziet er op dit moment zo op het oog goed uit. Zo te zien zijn beide Sonos speakers op dit moment bekabeld aangesloten op het modem. Het wil nog wel eens voorkomen dat Sonos speakers een eigen netwerk opzetten en hierdoor een netwerkloop veroorzaken. Wil je eens checken of de "bufferings" problemen ook waarneembaar zijn op het moment dat je een van de Sonos Speakers even tijdelijk van het netwerk afhaalt ?  Sluit dus echt even 1 Sonos speaker bekabeld aan en laat de andere eerst nog even ontkoppelt en buiten beschouwing. Kijk dan of je nog bufferingsproblemen constateert. Sluit daarna de overige spreakers eerst via wifi aan. 

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul ga ik morgen even testen met de Sonos zo als jij het beschrijft. 

PS het valt me trouwens ook op dat ik maar de helft van me snelheid heb rond de 525Mbps als ik de pc rechtstreeks op de modem bekabelt aangesloten heb. 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Francois83 Is het nog gelukt om een en ander te testen qua aansluitwijze van de Sonos speakers? En wat zijn jouw bevindingen met betrekking tot de internetverbinding van de afgelopen dagen?

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul met de Sonos via wifi aansluiten is er geen verschil.

echter valt me op dat de verbinding dag of 3 goed doet en daarnaar dat me apparaten geen verbinding meer maakt met de modem ( alle apparatuur geeft wel aan dat het verbonden is met internet ) ik moet dan de modem opnieuw op starten wil ik weer een werkende verbinding krijgen verbinding krijgen 

 

dit zijn de is een overzicht van de afgelopen 24 uur

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
16180000004.939QAM 2563
26020000005.339QAM 2561
36100000004.739QAM 2562
46260000004.939QAM 2564
56340000004.940QAM 2565
66420000005.340QAM 2566
7650000000540QAM 2567
86660000004.939QAM 2569
96740000004.939QAM 25610
106820000004.539QAM 25611
116900000004.239QAM 25612
126980000004.339QAM 25613
137060000003.939QAM 25614
147140000004.439QAM 25615
157220000004.439QAM 25616
167300000005.439QAM 25617
177380000004.939QAM 25618
187460000005.139QAM 25619
197540000004.839QAM 25620
207620000004.739QAM 25621
217700000004.739QAM 25622
227780000004.539QAM 25623
237860000005.540QAM 25624
247940000005.540QAM 25625
258020000006.540QAM 25626
268100000006.140QAM 25627
278180000006.440QAM 25628
288260000006.140QAM 25629
298340000006.440QAM 25630
308420000006.640QAM 25631
318500000006.240QAM 25632

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1Goed (Locked)3950
2Goed (Locked)3970
3Goed (Locked)3940
4Goed (Locked)3990
5Goed (Locked)4060
6Goed (Locked)4040
7Goed (Locked)4040
8Goed (Locked)3920
9Goed (Locked)3950
10Goed (Locked)3980
11Goed (Locked)3970
12Goed (Locked)39130
13Goed (Locked)39190
14Goed (Locked)3960
15Goed (Locked)3970
16Goed (Locked)3950
17Goed (Locked)3980
18Goed (Locked)3960
19Goed (Locked)3970
20Goed (Locked)39110
21Goed (Locked)39110
22Goed (Locked)3990
23Goed (Locked)4060
24Goed (Locked)40100
25Goed (Locked)4080
26Goed (Locked)4050
27Goed (Locked)40100
28Goed (Locked)4080
29Goed (Locked)40140
30Goed (Locked)4040
31Goed (Locked)40140

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
05880000044.55120QAM 641
152000000445120QAM 642
24520000043.85120QAM 643
33840000043.35120QAM 644

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
0ATDMA0000
1ATDMA0000
2ATDMA0000
3ATDMA0000

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
15-01-2023 21:01:44criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
15-01-2023 18:56:37noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status
15-01-2023 18:56:28noticeDS profile assignment change. DS Chan ID: 32; Previous Profile: ; New Profile: 1 2 3.;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
15-01-2023 18:56:26noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
15-01-2023 18:56:14warningDHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
15-01-2023 18:56:12noticeHonoring MDD; IP provisioning mode = IPv4
15-01-2023 18:56:10criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
15-01-2023 18:55:36criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
15-01-2023 18:55:31criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
15-01-2023 18:55:17criticalCable Modem Reboot due to power button reset
12-01-2023 21:52:31criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
12-01-2023 11:31:54criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
12-01-2023 11:31:48criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
12-01-2023 11:31:10criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
12-01-2023 11:30:56criticalCable Modem Reboot due to power button reset
12-01-2023 04:18:24criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
12-01-2023 04:17:50criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
12-01-2023 04:17:45criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:6d:00:00:00:00;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
12-01-2023 04:15:47criticalCable Modem Reboot from SNMP
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Francois83 Dank voor het delen van je nieuwe feedback. Begrijp ik dan goed dat je dit probleem echt alleen met de Sonos Speakers ervaart en de overige apparaten wel hun verbinding blijven behouden? Een herstart is dus nodig om ervoor te zorgen dat je Sonos Speakers weer connectie hebben?

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul ik moet denk ik even duidelijke zijn ik kan dan met geen een apparaat op internet.

een modem herstart is nodig om weer verbinding te krijgen 

 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Francois83 Heb je ook gekeken of dit probleem zich voordoet wanneer de Sonos speakers (tijdelijk) niet verbonden zijn met het thuisnetwerk. Ik zie overigens in SmartWifi ook dat de SmartWifiPods op dit moment niet verbonden zijn met het SmartWifi modem. Gebruik je de WifiPods op dit moment? En zo ja, heb je deze al eens opnieuw ingesteld?

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul kun je even de historie van de afgelopen 24 uur na kijken 

sinds vannacht rond 1:30 is me modem heel raar aan het doen om de 5 min start de modem op nieuw op 

duurt het best wel lang voordat de modem terug is en kan ik praktisch met geen 1 apparaat op internet

de tv ontvanger Next is ook herhaaldelijk zijn internet verbinding kwijt  

 

hier een stukje van de log uit de modem

 

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
30-01-2023 12:15:33criticalTFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
30-01-2023 12:15:33criticalTFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:14:39criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:14:32noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status
30-01-2023 12:14:23noticeDS profile assignment change. DS Chan ID: 32; Previous Profile: ; New Profile: 1 2 3.;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:14:21noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:14:09warningDHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:14:06noticeHonoring MDD; IP provisioning mode = IPv4
30-01-2023 12:14:01criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:14:01criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:13:47criticalCable Modem Reboot due to RG crash
30-01-2023 12:13:47criticalCable Modem Reboot due to RG crash
30-01-2023 12:02:32criticalTFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:02:32criticalTFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
30-01-2023 12:02:22criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:02:04criticalTFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:02:04criticalTFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
30-01-2023 12:02:02criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:01:58criticalTFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
30-01-2023 12:01:58criticalTFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:01:38criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:01:10criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:01:01criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:01:00criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:01:00criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:01:00criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 12:00:47criticalCable Modem Reboot due to RG crash
30-01-2023 12:00:46criticalCable Modem Reboot due to RG crash
30-01-2023 12:00:46criticalCable Modem Reboot due to RG crash
30-01-2023 12:00:46criticalCable Modem Reboot due to RG crash
30-01-2023 11:28:33criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:01:5c:88:c4:4a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
30-01-2023 11:28:27criticalSYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing;;CM-MAC=d0:6d:c9:00:00:00;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Francois83 Goed dat je hiermee aan de bel trekt! Het lijkt erop dat er iets mis is met de voedindgsadapter (stroom) van het Sagemcom modem. Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Er is kosteloos een nieuwe voedingsadapter voor dit modem opgestuurd. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn zodra je de nieuwe voedingsadapter op het modem hebt aangesloten? 

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul kan jij verzorgen dat ik de juiste voedingsadapter opgestuurd word?

 

ik heb vandaag deze binnen gekregen maar die past niet op de Sagemcom

20230131_124216.jpg

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Francois83 Aj, wat onhandig zeg! Dit is inderdaad niet de juiste voeding voor het Sagemcom M2+ modem. Ik zorg ervoor dat je alsnog de juiste voedingsadapter nageleverd krijgt. 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Francois83  We zijn heel benieuwd wat jouw bevindingen zijn met de nieuwe voedingsadapter voor het Sagemcom modem. Werkt alles nu naar wens?

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Francois83 Wat zijn jouw bevindingen sinds je de nieuwe voedingsadapter hebt aangesloten op het modem? Werkt alles naar wens?

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Paul de modem is nu momenteel niet uitgevallen geweest.

er zijn nog wel enkelen problemen maar ik durf niet te zeggen of het aan de modem licht.

ik wacht op de nieuwe firmware van de modem 😉

ik heb het idee dat het niet helemaal lekker loopt in de routergedeelte van de modem ik ervaar als mijn Synology DS220+ aanzet dat alle internet even onderbroken word.

 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19832Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7620Likes

@Francois83 Dankjewel voor het delen van je bevindingen! En fijn om te lezen dat je geen uitval meer ervaren hebt. We wachten nu je verder bevindingen eventjes af. De eerste berichtgeving van jouw kant lijk tin ieder geval positief. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic