Goedemorgen,
Sinds dinsdagochtend 09:30 (start onderhoud) heb ik geen verbinding meer vanuit mijn modem. Dit geldt ook voor de standaard TV kanalen. Na veel klagen heb ik vanochtend een monteur gehad, welke na wat speurwerk aangaf dat er vanaf de kast buiten een kabelbreuk is richting mijn huis. Om deze breuk op te lossen, dient er een aannemer te komen wat 5 werkdagen gaat duren. Hetgeen betekent dat ik 1,5 week zonder internet moet thuiswerken.
In de tussentijd heb ik twee dagen thuis gewerkt (zonder wifi) en daardoor veel mobiele data moeten verbruiken. Derhalve vanochtend meerdere keren met de klantenservice gebeld. De eerste persoon had me in de wacht gezet en verzocht me vervolgens om na 09:30 te bellen omdat de afdeling dan in de lucht was. Om kwart voor 10 weer contact opgenomen en tot 3 keer toe (!!!!) door de medewerker in de wacht gezet zodat ze konden overleggen, maar word ik vervolgens weer doorverbonden met medewerkers van o.a. Opzeggen en algemene klantenservice.
Per saldo kan ik de belabberde klantenservice van Ziggo dus niet bereiken, komen zij mij niet tegemoet en heb ik een torenhoge telefoonrekening door een fout vanuit Ziggo tijdens het onderhoud (waar ze overigens ook niets over melden!).
Meer mensen hier last van gehad? Ik heb al het e.e.a. gelezen dat reparatiewerkzaamheden vaak weken duren en het nooit goed is opgelost.