Goedemorgen,
Enkele maanden geleden een topic gestart over ons wegvallen van internet. Na veel tussenstappen is de oorzaak gevonden; de kabel naar ons huis is aan vervanging toe. Er moest een vergunning aangevraagd worden, omdat de kabel onder de weg door ligt. Net gebeld voor een status-update, de vergunning is binnen maar het zal nog zeker 2-3 maanden duren omdat de BAM nog niet wachten op specifieke goedkeuring van de gemeente (zo begreep ik het van de BAM-medewerker) @Ziggo, kunnen jullie iets betekenen voor ons om het proces te versnellen?
Groeten, Inge Bos
Opgelost! Ga naar oplossing.
hey @IBOS . Welkom hier!
Ai, wat een vervelende situatie :-(.
Het lastige met deze zaken is altijd dat wij zelf geen graafwerkzaamheden enz. verzorgen. Dat wordt dus door een aannemer gedaan en die heeft op zijn beurt weer te maken met regelingen en goedkeuringen van de gemeente. Wij hebben daar, stom genoeg, ook geen invloed op. Ik snap dat dit wel echt heel erg lang duurt.
Voor de duidelijkheid; je hebt nog wel diensten momenteel?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
IBOS wrote:Goedemorgen,
Enkele maanden geleden een topic gestart over ons wegvallen van internet. Na veel tussenstappen is de oorzaak gevonden; de kabel naar ons huis is aan vervanging toe. Er moest een vergunning aangevraagd worden, omdat de kabel onder de weg door ligt. Net gebeld voor een status-update, de vergunning is binnen maar het zal nog zeker 2-3 maanden duren omdat de BAM nog niet wachten op specifieke goedkeuring van de gemeente (zo begreep ik het van de BAM-medewerker) @Ziggo, kunnen jullie iets betekenen voor ons om het proces te versnellen?
Groeten, Inge Bos
Ik ben geen Ziggo en dit is een klanten helpen klanten community maar wat ik wel weet is dat vergunningverlening vanuit de gemeente over het algemeen in hun tempo gaat en dit niet te versnellen is , ambtenaren en regels…..
Maar zorg er voor dat je postcode en huisnummer in je community profiel staan ( niet hier plaatsen ) er lezen moderators van Ziggo mee en die kunnen dan mogelijk even kijken en een reactie plaatsen.
hey @IBOS . Welkom hier!
Ai, wat een vervelende situatie :-(.
Het lastige met deze zaken is altijd dat wij zelf geen graafwerkzaamheden enz. verzorgen. Dat wordt dus door een aannemer gedaan en die heeft op zijn beurt weer te maken met regelingen en goedkeuringen van de gemeente. Wij hebben daar, stom genoeg, ook geen invloed op. Ik snap dat dit wel echt heel erg lang duurt.
Voor de duidelijkheid; je hebt nog wel diensten momenteel?
Hoi,
internet hebben we wel, maar het is verre van stabiel. Ik snap dat jullie ook afhankelijk zijn inderdaad
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.