Vraag
Reacties
Oplossing
IBOS
Level 4

Kabel vervangen duurt lang!

Goedemorgen,

Enkele maanden geleden een topic gestart over ons wegvallen van internet. Na veel tussenstappen is de oorzaak gevonden; de kabel naar ons huis is aan vervanging toe. Er moest een vergunning aangevraagd worden, omdat de kabel onder de weg door ligt. Net gebeld voor een status-update, de vergunning is binnen maar het zal nog zeker 2-3 maanden duren omdat de BAM nog niet wachten op specifieke goedkeuring van de gemeente (zo begreep ik het van de BAM-medewerker)  @Ziggo, kunnen jullie iets betekenen voor ons om het proces te versnellen? 

Groeten, Inge Bos

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

hey @IBOS . Welkom hier!

Ai, wat een vervelende situatie :-(. 

Het lastige met deze zaken is altijd dat wij zelf geen graafwerkzaamheden enz. verzorgen. Dat wordt dus door een aannemer gedaan en die heeft op zijn beurt weer te maken met regelingen en goedkeuringen van de gemeente. Wij hebben daar, stom genoeg, ook geen invloed op.  Ik snap dat dit wel echt heel erg lang duurt. 
Voor de duidelijkheid; je hebt nog wel diensten momenteel? 

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.
IBOS wrote:

Goedemorgen,

Enkele maanden geleden een topic gestart over ons wegvallen van internet. Na veel tussenstappen is de oorzaak gevonden; de kabel naar ons huis is aan vervanging toe. Er moest een vergunning aangevraagd worden, omdat de kabel onder de weg door ligt. Net gebeld voor een status-update, de vergunning is binnen maar het zal nog zeker 2-3 maanden duren omdat de BAM nog niet wachten op specifieke goedkeuring van de gemeente (zo begreep ik het van de BAM-medewerker)  @Ziggo, kunnen jullie iets betekenen voor ons om het proces te versnellen? 

Groeten, Inge Bos

Ik ben geen Ziggo en dit is een klanten helpen klanten community maar wat ik wel weet is dat vergunningverlening vanuit de gemeente over het algemeen in hun tempo gaat en dit niet te versnellen is , ambtenaren en regels….. 

Maar zorg er voor dat je postcode en huisnummer in je community profiel staan ( niet hier plaatsen ) er lezen moderators van Ziggo mee en die kunnen dan mogelijk even kijken en een reactie plaatsen.

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

hey @IBOS . Welkom hier!

Ai, wat een vervelende situatie :-(. 

Het lastige met deze zaken is altijd dat wij zelf geen graafwerkzaamheden enz. verzorgen. Dat wordt dus door een aannemer gedaan en die heeft op zijn beurt weer te maken met regelingen en goedkeuringen van de gemeente. Wij hebben daar, stom genoeg, ook geen invloed op.  Ik snap dat dit wel echt heel erg lang duurt. 
Voor de duidelijkheid; je hebt nog wel diensten momenteel? 

0 Kudos
IBOS
Level 4
Topicstarter

Hoi,

internet hebben we wel, maar het is verre van stabiel. Ik snap dat jullie ook afhankelijk zijn inderdaad

0 Kudos