1
Vraag
2
Reacties
Karel53

Level 5
  • 74Posts
  • 3Oplossingen
  • 31Likes

Kabel defect van modemaansluiting

Internet doet soms niet, daarna wel weer!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor de update @Karel53. Al is het natuurlijk niet handig dat je niet de juiste kabel hebt ontvangen.
Heb je inmiddels zelf een juiste kabel kunnen maken? En heb je al een splitter?
Als je wil kunnen we die nasturen 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

het beste kunt u telefonisch of via de chat contact opnemen met de ziggo klantenservice denk dat het via die weg het snelste gaat om een nieuwe modemkabel aan te vragen

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

 

 

 

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox is 24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken.
Op onderstaande pagina naar beneden scrollen:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

Karel53
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 3Oplossingen
  • 31Likes

Dank voor de tip, zal morgen contact met de klantendienst opnemen!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Mogelijk is er nog meer wat vervangen moet worden.

Karel53
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 3Oplossingen
  • 31Likes

Ik heb geconstateerd dat de kabel vanaf de aansluiting van ziggo naar het modem (f-connector) defect is!

Kabel zit los van de connector!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Goedemiddag @Karel53

Fijn zeg, dat je het pijnlijke punt hebt gevonden. Ik zie dat je ook contact hebt gehad met mijn collega's en er kosteloos een nieuwe kabel toegestuurd wordt. Dan is de cirkel weer rond 😄 Laat je ons weten of de problemen na het aansluiten van de kabel ook helemaal zijn opgelost? 

Karel53
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 3Oplossingen
  • 31Likes

Mariska,

Op 30 april kabel ontvangen: blijkt niet de juiste te zijn.

Ik had doorgegeven dat het om een coaxkabel met 2x f-connector moest zijn. (koppeling versterker)

Heb een coaxkabel ontvangen met 1x f-connector 1x "coax female".

Ga nu zelf een kabel maken met 2x f-connector.

Grts,

Karel53
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 3Oplossingen
  • 31Likes

Bert,

Je had gelijk, ik was bij de geleverde kabel tevens een splitter nodig!

Het signaal gaat bij mij via de versterker.

Bedankt voor het meedenken.

Grts,

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor de update @Karel53. Al is het natuurlijk niet handig dat je niet de juiste kabel hebt ontvangen.
Heb je inmiddels zelf een juiste kabel kunnen maken? En heb je al een splitter?
Als je wil kunnen we die nasturen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic