Internet doet soms niet, daarna wel weer!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor de update @Karel53. Al is het natuurlijk niet handig dat je niet de juiste kabel hebt ontvangen.
Heb je inmiddels zelf een juiste kabel kunnen maken? En heb je al een splitter?
Als je wil kunnen we die nasturen 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
het beste kunt u telefonisch of via de chat contact opnemen met de ziggo klantenservice denk dat het via die weg het snelste gaat om een nieuwe modemkabel aan te vragen
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Wil je sneller contact met Ziggo?
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
De Chatbox is 24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken.
Op onderstaande pagina naar beneden scrollen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Dank voor de tip, zal morgen contact met de klantendienst opnemen!
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Mogelijk is er nog meer wat vervangen moet worden.
Ik heb geconstateerd dat de kabel vanaf de aansluiting van ziggo naar het modem (f-connector) defect is!
Kabel zit los van de connector!
Goedemiddag @Karel53,
Fijn zeg, dat je het pijnlijke punt hebt gevonden. Ik zie dat je ook contact hebt gehad met mijn collega's en er kosteloos een nieuwe kabel toegestuurd wordt. Dan is de cirkel weer rond 😄 Laat je ons weten of de problemen na het aansluiten van de kabel ook helemaal zijn opgelost?
Mariska,
Op 30 april kabel ontvangen: blijkt niet de juiste te zijn.
Ik had doorgegeven dat het om een coaxkabel met 2x f-connector moest zijn. (koppeling versterker)
Heb een coaxkabel ontvangen met 1x f-connector 1x "coax female".
Ga nu zelf een kabel maken met 2x f-connector.
Grts,
Bert,
Je had gelijk, ik was bij de geleverde kabel tevens een splitter nodig!
Het signaal gaat bij mij via de versterker.
Bedankt voor het meedenken.
Grts,
Bedankt voor de update @Karel53. Al is het natuurlijk niet handig dat je niet de juiste kabel hebt ontvangen.
Heb je inmiddels zelf een juiste kabel kunnen maken? En heb je al een splitter?
Als je wil kunnen we die nasturen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.