1
Vraag
2
Reacties
Willem1962

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ivm hack al vanaf gisterenavond geen mail versturen

ik heb beide wachtwoorden veranderd maar kan nog steeds geen mail versturen , ook niet via de webmail van ziggo zelf dus het ligt niet aan mijn iPhone ( account al verwijderd en opnieuw ingesteld) 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @Willem1962, wat een vervelend probleem heb je te pakken! Ik heb het nog eens nagelopen en zie dat de blokkade van jouw hoofdmailadres inmiddels verwijderd is. Dat is natuurlijk fijn, maar de blokkade op het alias welke onder dit hoofdmailadres staat zie ik nog wel actief staan. Dat is niet de bedoeling en hiervoor heb ik mijn collega's ingeschakeld. Zij zorgen er inderdaad voor dat de blokkade binnen 48 uur alsnog verwijderd zal worden, doorgaans is dit gelukkig sneller. Tot die tijd zou je van het hoofdaccount in ieder geval al weer gebruik moeten kunnen maken. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Probeer de webmail eens op de PC/Laptop/Tablet uit inplaats van de iPhone en heeft jou iPhone de laatste update 15.02 al gehad want daar zit het probleem, er is een beveiligings lek in de iPhone gevonden. Dus even kijken of je een software update hebt.

Willem1962
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hoi Bert , 

mik had het op advies al geprobeerd op de pc zit op het werk vandaar . Maar ook dan kon ik niet versturen wel ontvangen . Ik heb altijd de nieuwste software maar nu heb ik hem gemist dus ik ga die eerst vernieuwen . Alvast bedankt .

Willem1962
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ik ben de iphone nu aan het updaten , maar een andere vraag moet ik in de webmail ook mijn instellingen wijzigen . Nieuwe wachtoord neem ik aan want op de een of andere manier pakt hij het wachtwoord niet.

Willem1962
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Het heeft niet op mijn iPhone geholpen helaas , wel bedankt voor de info wat betreft nieuwe update . Ik krijg zojuist bericht dat ik nog steeds een blokkade heb vanaf gisterenavond al !!! En dat ze het hebben doorgegeven aan de betreffende afdeling het kan zelfs nog 48 uur duren wat een ellende is dit .

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @Willem1962, wat een vervelend probleem heb je te pakken! Ik heb het nog eens nagelopen en zie dat de blokkade van jouw hoofdmailadres inmiddels verwijderd is. Dat is natuurlijk fijn, maar de blokkade op het alias welke onder dit hoofdmailadres staat zie ik nog wel actief staan. Dat is niet de bedoeling en hiervoor heb ik mijn collega's ingeschakeld. Zij zorgen er inderdaad voor dat de blokkade binnen 48 uur alsnog verwijderd zal worden, doorgaans is dit gelukkig sneller. Tot die tijd zou je van het hoofdaccount in ieder geval al weer gebruik moeten kunnen maken. 

Willem1962
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hoi Monica ,

bedankt voor het nakijken alleen wat is mijn hoofdmailadres ? Ik mail al sinds ik bij chello zit met hetzelfde mailadres dus nog steeds eindigend op chello ik ben nooit naar UPC etc gegaan ik weet dat er een staat eindigend op UPC bedoel je die ?

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Het upcmail.nl adres is volgens mijn gegevens het hoofdaccount @Willem1962. Het chello.nl adres waarop de blokkade nog wel staat, staat hier volgens mijn gegevens als alias onder. Dit kan je ook zo terugzien in het MijnZiggo account onder Producten -> Internet -> E-mailadressen. 

Willem1962
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

tnxx voor alle moeite hij werkt nu weer:)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic