Hi All,
Wil gebruik maken van een webdienst die op port 14002 zit maar krijg timeout op de webpagina (andere poorten zoals 14003 en 14006 werken ook niet) . Andere poort bijvoorbeeld 14006 werkt wel.
Indien ik het probeer via 5G dan is de webdienst wel beschikbaar.
Zijn er bepaalde poorten geblokt bij ziggo?
Thanks!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi All,
Sorry was even afwezig! Blijkt dat er vanuit ons bedrijf geforceerd wordt dat over VPN te doen. Dus dat lukte.
Dank voor je antwoord!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Opgelost: Lijst geblokkeerde poorten - Ziggo Community
25: Geblokkeerd voor verkeer met een andere destination dan de Ziggo SMTP server
135: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
136: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
137: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
138: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
139: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
445: Geblokkeerd voor TCP verkeer
520: Geblokkeerd voor UDP verkeer
https://www.google.com/search?q=poorten+geblokt+bij+ziggo&oq=poorten+geblokt+bij+zigg
Uitgaand wordt overigens toch al niet geblokkeerd. Alleen inkomend.
@andrewww787 wat is de naam van die webdienst? Misschien zijn er hier gebruikers die dezelfde dienst gebruiken en het wel werkend hebben.
Goedemorgen @andrewww787, welkom op de Ziggo Community! 🙂
Ik zie dat @puppie al een goede vraag heeft gesteld. Zou je aan kunnen geven om welke webdienst het gaat?
Hoi All,
Sorry was even afwezig! Blijkt dat er vanuit ons bedrijf geforceerd wordt dat over VPN te doen. Dus dat lukte.
Dank voor je antwoord!
@andrewww787 bedankt voor de reactie terug.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.