Vraag
Reacties
Oplossing
jb5
Level 2

Is mijn modem verouderd en kan ik een nieuwe aanvragen?

Wil je checken of je een nieuw modem kunt aanvragen omdat je huidige modem mogelijk verouderd is? Check dan je modem op onderstaande pagina. Is je modem verouderd, neem dan contact op met de klantenservice om een nieuw modem aan te vragen.

< Overzicht modems > 

Hallo,

Mijn internet valt regelmatig uit wanneer er met hoge snelheid gedownload word.

Het is ook zeldzaam dat al mijn apparaten (mobiel, laptop, slimme meter, etc) tegelijk verbonden kunnen zijn, er valt er altijd wel eentje uit.

Ligt dit aan mijn modem? (een Cisco EPC3928)

Zoja, dan zou ik graag een nieuwe aanvragen.

Mvg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @jb5 

Helemaal goed dat je hier een topic hebt aangemaakt. Welkom hier op onze Community 🙂 Je hebt je weg al helemaal gevonden, super!

In dit geval is een nieuw modem wel wenselijk. Je huidige modem is nog een aardig oud beestje, wat wel een update kan gebruiken.

Het nieuwe modem wordt binnen 3 werkdagen door PostNL bij je thuis bezorgd. Het oude modem mag je inleveren bij de milieustraat. 

Ik zorg er voor dat je via e-mail de communicatie van ons rondom de levering ontvangt.

Bekijk in context

10 Reacties 10
nspoor
Level 16

Dat kan een moderator vast voor je regelen, mits je je postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) plaatst in: https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Het nieuwste modem vereist ook een aop die bij de huidige tijd past. Kan je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto? Dan kan de moderator meteen je aansluiting beoordelen.

jb5
Level 2
Topicstarter

IMG-1311.jpg

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @jb5 ,

Je huidige installatie is verouderd, een moderator kan een Connectbox/Sagemcom toesturen en een monteur inplannen. 

jb5
Level 2
Topicstarter

@Verwijderd account

moet ik wachten op een moderator of moet ik iets doen?

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Je hoeft niks te doen, een moderator reageert binnen enkele dagen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @jb5 

Helemaal goed dat je hier een topic hebt aangemaakt. Welkom hier op onze Community 🙂 Je hebt je weg al helemaal gevonden, super!

In dit geval is een nieuw modem wel wenselijk. Je huidige modem is nog een aardig oud beestje, wat wel een update kan gebruiken.

Het nieuwe modem wordt binnen 3 werkdagen door PostNL bij je thuis bezorgd. Het oude modem mag je inleveren bij de milieustraat. 

Ik zorg er voor dat je via e-mail de communicatie van ons rondom de levering ontvangt.

Samplex
Level 8

Je KPN glasvezel nemen, wat doe je nog bij Ziggo?

mkg
Level 1

reactie verwijderd, heb de chat gebruikt om een nieuw modem te bestellen

anoniemforum
Level 19

dit is een oud topic om verwarring te voorkomen kun je de volgende keer het beste een eigen topic aanmaken,

mogelijk is het aop ook verouderd,

kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het AOP (abonnee overname punt)
meestal zit het in de meterkast of woonkamer en in geval van de meterkast loopt er een groene coax kabel naar onder de grond in

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Super dat het via de chat gelukt is! Als wij nog iets voor je kunnen doen laat het dan gerust even weten!