Hallo,
Mijn internet valt regelmatig uit wanneer er met hoge snelheid gedownload word.
Het is ook zeldzaam dat al mijn apparaten (mobiel, laptop, slimme meter, etc) tegelijk verbonden kunnen zijn, er valt er altijd wel eentje uit.
Ligt dit aan mijn modem? (een Cisco EPC3928)
Zoja, dan zou ik graag een nieuwe aanvragen.
Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @jb5
Helemaal goed dat je hier een topic hebt aangemaakt. Welkom hier op onze Community 🙂 Je hebt je weg al helemaal gevonden, super!
In dit geval is een nieuw modem wel wenselijk. Je huidige modem is nog een aardig oud beestje, wat wel een update kan gebruiken.
Het nieuwe modem wordt binnen 3 werkdagen door PostNL bij je thuis bezorgd. Het oude modem mag je inleveren bij de milieustraat.
Ik zorg er voor dat je via e-mail de communicatie van ons rondom de levering ontvangt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kan een moderator vast voor je regelen, mits je je postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) plaatst in: https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Het nieuwste modem vereist ook een aop die bij de huidige tijd past. Kan je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto? Dan kan de moderator meteen je aansluiting beoordelen.
Hoi @jb5 ,
Je huidige installatie is verouderd, een moderator kan een Connectbox/Sagemcom toesturen en een monteur inplannen.
@Verwijderd account
moet ik wachten op een moderator of moet ik iets doen?
Je hoeft niks te doen, een moderator reageert binnen enkele dagen.
Goedemiddag @jb5
Helemaal goed dat je hier een topic hebt aangemaakt. Welkom hier op onze Community 🙂 Je hebt je weg al helemaal gevonden, super!
In dit geval is een nieuw modem wel wenselijk. Je huidige modem is nog een aardig oud beestje, wat wel een update kan gebruiken.
Het nieuwe modem wordt binnen 3 werkdagen door PostNL bij je thuis bezorgd. Het oude modem mag je inleveren bij de milieustraat.
Ik zorg er voor dat je via e-mail de communicatie van ons rondom de levering ontvangt.
Je KPN glasvezel nemen, wat doe je nog bij Ziggo?
reactie verwijderd, heb de chat gebruikt om een nieuw modem te bestellen
dit is een oud topic om verwarring te voorkomen kun je de volgende keer het beste een eigen topic aanmaken,
mogelijk is het aop ook verouderd,
kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het AOP (abonnee overname punt)
meestal zit het in de meterkast of woonkamer en in geval van de meterkast loopt er een groene coax kabel naar onder de grond in
Super dat het via de chat gelukt is! Als wij nog iets voor je kunnen doen laat het dan gerust even weten!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.