1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Bassie46

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het mogelijk om het Sagemcom modem horizontaal monteren?

Kan ik mijn Sagemcom ook horizontaal monteren? Ik wil hem namelijk graag in mijn tv meubel plaatsen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78450Posts
  • 5309Oplossingen
  • 23397Likes

De Sagemcom heeft onderin en bovenin ventilatiesleuven, warmte gaat van onder naar boven, dus uit zichzelf een constante ventilatiestroom.

Als de Sagemcom op zijn zij ligt, dan kan er vrijwel geen luchtstroom plaatsvinden, want de zijkanten zijn volledig gesloten.

In dit soort gevallen zou een fan een voldoende luchtstroom kunnen veroorzaken, vanaf de onderkant naar de bovenkant van de Sagemcom voor een voldoende luchtstroom, mist er ook koele lucht vanuit buiten de kast in kan, anders wordt het nog te warm in de kast.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Simba24

Level 13
  • 789Posts
  • 36Oplossingen
  • 191Likes

Dat kan @Bassie46 Maar zorg wel voor ventilatie, zodat hij niet te warm wordt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78450Posts
  • 5309Oplossingen
  • 23397Likes

De Sagemcom heeft onderin en bovenin ventilatiesleuven, warmte gaat van onder naar boven, dus uit zichzelf een constante ventilatiestroom.

Als de Sagemcom op zijn zij ligt, dan kan er vrijwel geen luchtstroom plaatsvinden, want de zijkanten zijn volledig gesloten.

In dit soort gevallen zou een fan een voldoende luchtstroom kunnen veroorzaken, vanaf de onderkant naar de bovenkant van de Sagemcom voor een voldoende luchtstroom, mist er ook koele lucht vanuit buiten de kast in kan, anders wordt het nog te warm in de kast.