Kan ik mijn Sagemcom ook horizontaal monteren? Ik wil hem namelijk graag in mijn tv meubel plaatsen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Sagemcom heeft onderin en bovenin ventilatiesleuven, warmte gaat van onder naar boven, dus uit zichzelf een constante ventilatiestroom.
Als de Sagemcom op zijn zij ligt, dan kan er vrijwel geen luchtstroom plaatsvinden, want de zijkanten zijn volledig gesloten.
In dit soort gevallen zou een fan een voldoende luchtstroom kunnen veroorzaken, vanaf de onderkant naar de bovenkant van de Sagemcom voor een voldoende luchtstroom, mist er ook koele lucht vanuit buiten de kast in kan, anders wordt het nog te warm in de kast.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kan @Bassie46 Maar zorg wel voor ventilatie, zodat hij niet te warm wordt.
De Sagemcom heeft onderin en bovenin ventilatiesleuven, warmte gaat van onder naar boven, dus uit zichzelf een constante ventilatiestroom.
Als de Sagemcom op zijn zij ligt, dan kan er vrijwel geen luchtstroom plaatsvinden, want de zijkanten zijn volledig gesloten.
In dit soort gevallen zou een fan een voldoende luchtstroom kunnen veroorzaken, vanaf de onderkant naar de bovenkant van de Sagemcom voor een voldoende luchtstroom, mist er ook koele lucht vanuit buiten de kast in kan, anders wordt het nog te warm in de kast.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.