Zou ik ook in aanmerking kunnen komen voor de nieuwste modem? heb deze modem de Cisco EPC 3928 al vele jaren.
Neem aan dat de nieuwere modems al weer veel nieuwere technieken hebben, en veel stabielere verbindingen hebben.
Met vriendelijke groet;
Ebbo de Beer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Ziggo Community @e.de.beer
Ik kan mij voorstellen dat je na zoveel jaren trouwe dienst, toch eens iets anders wilt. Goed dat je hiervoor bij ons aan de bel trekt.
Het klopt dat de techniek nooit stil staat en dat het modem wat je hebt al wat ouder is. Ik heb er dan ook voor gezorgd dat je een ander modem ontvangt. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Via de mail krijg je nog even een bevestiging en daarna volgt ook de Track & Trace code.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Normaal gesproken als je de klantenservice belt en dit aan hun vraagt dan wordt het zeker weten geregeld, maar zal dit even onder de aandacht brengen van het moderatieteam en die zullen je helpen.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Welkom op de Ziggo Community @e.de.beer
Ik kan mij voorstellen dat je na zoveel jaren trouwe dienst, toch eens iets anders wilt. Goed dat je hiervoor bij ons aan de bel trekt.
Het klopt dat de techniek nooit stil staat en dat het modem wat je hebt al wat ouder is. Ik heb er dan ook voor gezorgd dat je een ander modem ontvangt. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Via de mail krijg je nog even een bevestiging en daarna volgt ook de Track & Trace code.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Dat is snel geregeld zeg, bedankt voor de snelle service.
Met vriendelijke groet;
Ebbo de Beer.
Graag gedaan, Ebbo!
Laat maar even weten of het nieuwe modem goed bevalt 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.