1
Vraag
2
Reacties
e.de.beer

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het mogelijk om een nieuwe modem te krijgen?

Zou ik ook in aanmerking kunnen komen voor de nieuwste modem? heb deze modem de Cisco EPC 3928 al vele jaren.

Neem aan dat de nieuwere modems al weer veel nieuwere technieken hebben, en veel stabielere verbindingen hebben.

Met vriendelijke groet;

Ebbo de Beer.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1000Likes

Welkom op de Ziggo Community @e.de.beer

Ik kan mij voorstellen dat je na zoveel jaren trouwe dienst, toch eens iets anders wilt. Goed dat je hiervoor bij ons aan de bel trekt. 

Het klopt dat de techniek nooit stil staat en dat het modem wat je hebt al wat ouder is. Ik heb er dan ook voor gezorgd dat je een ander modem ontvangt. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Via de mail krijg je nog even een bevestiging en daarna volgt ook de Track & Trace code.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Ronihd

Level 18
Super Expert
  • 7968Posts
  • 305Oplossingen
  • 3001Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Normaal gesproken als je de klantenservice belt en dit aan hun vraagt dan wordt het zeker weten geregeld, maar zal dit even onder de aandacht brengen van het moderatieteam en die zullen je helpen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1000Likes

Welkom op de Ziggo Community @e.de.beer

Ik kan mij voorstellen dat je na zoveel jaren trouwe dienst, toch eens iets anders wilt. Goed dat je hiervoor bij ons aan de bel trekt. 

Het klopt dat de techniek nooit stil staat en dat het modem wat je hebt al wat ouder is. Ik heb er dan ook voor gezorgd dat je een ander modem ontvangt. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Via de mail krijg je nog even een bevestiging en daarna volgt ook de Track & Trace code.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

e.de.beer
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is snel geregeld zeg, bedankt voor de snelle service.

Met vriendelijke groet;

Ebbo de Beer. 

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1000Likes

Graag gedaan, Ebbo!
Laat maar even weten of het nieuwe modem goed bevalt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic