Ik heb Ziggo Wifi Extenders type MR4.
Bij mijn televisie in de woonkamer heb ik een mediaplayer voor de 3D films en deze heeft geen Wifi.
Kan ik de Wifi Extender aansluiten op de mediaplayer met een netwerkkabel, zodat ik op de mediaplayer ook internet heb?
Dat de Wifi Extender dus een acces point is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is inderdaad mogelijk, de Deco M4's zijn naast access points ook een switch met twee poorten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is inderdaad mogelijk, de Deco M4's zijn naast access points ook een switch met twee poorten.
Bedankt @tobiastheebe
Hij is verbonden met de WiFi Extender en het internet.
Probleem is nu dat mijn NAS in een ander IP range zit dan de mediaplayer en dus lukt het mij niet om de NAS te benaderen. (Denk ik).
Ik heb NFS ook geprobeerd, maar die ziet hij ook niet.
Even verder zoeken dus.
In dat geval zijn de Deco's in router mode geconfigureerd, waardoor nu sprake is van router achter router en twee LAN's. Router mode moet aangepast worden naar AP mode via de pagina Meer → Geavanceerd → Bewerkingsmodus in de app.
Ik heb het gevonden. Ze hebben nu allemaal dezelfde IP range.
Bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.