** Moderator: bericht aangevuld **
Op mijn Samsung J5 Smartphone werk ik met de e-mail app van Samsung.
Ik zou graag willen weten of er een email app van Ziggo bestaat die je ook op deze smartphone kan gebruiken i.p.v. de Samsung app.
Als ik naar mail.ziggo (en inlog) zie ik een mailprogramma dat ik graag zou willen hebben op mijn smartphone. Het gaat mij vooral om de opslagmappen, die je in mijn bestaande Samsung email-app niet kan aanmaken of openen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi behar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Nope, er is geen speciaal mail programma van Ziggo die je kan downloaden voor op je mobiel. Je zal echt het standaard mail programma wat op je telefoon zit moeten gebruiken of een app die je zelf wenst te gebruiken. Maar van Ziggo is deze er niet!
Je kan alleen nog via je browser elke keer inloggen via de webmail. Maar dat lijkt me ook niet echt wat. Andere oplossing zou ik op dit moment ook niet weten.
Aanmaken van je mappen doe je online in de webmail en dan komen ze, als het goed is, gewoon in je Samsung mail app ook te staan (zeker als je iMap gebruikt, dus geen POP).
** Moderator: opmaak aangepast **
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi behar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Nope, er is geen speciaal mail programma van Ziggo die je kan downloaden voor op je mobiel. Je zal echt het standaard mail programma wat op je telefoon zit moeten gebruiken of een app die je zelf wenst te gebruiken. Maar van Ziggo is deze er niet!
Je kan alleen nog via je browser elke keer inloggen via de webmail. Maar dat lijkt me ook niet echt wat. Andere oplossing zou ik op dit moment ook niet weten.
Aanmaken van je mappen doe je online in de webmail en dan komen ze, als het goed is, gewoon in je Samsung mail app ook te staan (zeker als je iMap gebruikt, dus geen POP).
** Moderator: opmaak aangepast **
Beter wrote:
Waar is de Ziggi mail app dan gebleven die wij voorheen konden gebruiken op een android apparaat?
Dat is geen app, maar een link naar ziggo mail.
Bedoel je de Ziggo Mail Web App aka Ziggo Webmail?https://mail.ziggo.nl/
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.