ik heb een mail ontvangen van ziggo internationale bezorging. Dat ik een pakket niet geleverd heb gekregen en ik moet klikken voor track en tracé code
Als ik het mailadres aanklik krijg ik Support.rQiB0V@boring.faustotrichell.org
Ik ga er van uit dat dit een phishing mail is. Wat doe ik er mee en waar meld ik dat
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is vast een valse mail.
Kijk hier eens.
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/spam-en-phishing-wat-moet-ik-ermee-26606
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is vast een valse mail.
Kijk hier eens.
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/spam-en-phishing-wat-moet-ik-ermee-26606
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.