Heb het idee dat mijn hoofdaansluiting niet gaat werken met de nieuwe apparatuur. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
zie onder
Dit AOP is inderdaad verouderd en wordt kosteloos vervangen door een monteur, je kunt een monteursafspraak aanvragen via de chat. Als nieuw AOP wordt een btv 01-SET geplaatst.
De huisaansluitkabel en het AOP vallen onder de verantwoordelijkheid van Ziggo en een nieuw AOP wordt dan ook niet toegestuurd.
Goedendag @stststst hier mag inderdaad wel naar gekeken worden om alles vernieuwd te krijgen! Zoals @tobiastheebe al aangaf kan hiervoor een monteur aangevraagd worden die dit kosteloos voor je regelt.
Wij hebben geen gegevens van je die in het profiel vermeld staan, ik kan het niet nagaan hoe het er nu voor staat. Heb je al gechat om de monteur aan te vragen? Zo nee, mag je ook altijd je gegevens in je profiel zetten, dan helpen wij je 😄 Klik hier om naar je profiel te gaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.