1
Vraag
2
Reacties
seuter

Level 3
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Is de Ziggo Wifibooster geschikt als accespoint?

Ervaar vaak problemen uitvallend netwerk. Ik heb het dan niet alleen over Wifi maar juist ook over de LAN verbinding. Heb een nieuw Ziggo los  Connectmodem met sterk Wifi signaal begane grond. In woonkamer mediabox XL die niet in Thuisnetwerk is opgenomen. Connectmodem functioneert als router. Op 1 e verdieping eigen Dlink router 882.  Deze ook niet in bridge of als acces point ingesteld Dus twee DHCP uitgiftes.  Lan snelheid is op 1e verdieping 250mbs. De Dlink router biedt feitelijk geen mogelijkheid tot instellen als acces point  en is voor mij lastig zelf in te stellen. Overweeg de Dlinkrouter te laten vervallen voor een acces point. Stel ik neem de Wifibooster van Ziggo die bekabeld wordt aangesloten op Connectmodem Ziggo. Kan op de Wifibooster dan weer een pc bekabeld op aangesloten worden en blijft de LAN snelheid voor pc hetzelfde ? Dus geeft Wifibooster  bekabeld hetzelfde LAN signaal door van de Connextmodem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Welkom @seuter  op de Ziggo Community.

De wifibooster van Ziggo is zekers geschikt als acces point of je wifi te verlengen door het hele huis. Heb  zelf de zwarte op zolder staan en deze schakelt meteen over als ik er ben, en geen probleem met uitval of Lan problemen. Als je bekabeld, anders kan het ook niet aansluit achter je modem dan is het een super booster.

 

Je kan hem ook voor € 1,- per maand huren of kopen, dat ligt eraan wat je zelf liefste hebt, zie Overal in huis perfecte wifi Met een Ziggo Wifibooster

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Welkom @seuter  op de Ziggo Community.

De wifibooster van Ziggo is zekers geschikt als acces point of je wifi te verlengen door het hele huis. Heb  zelf de zwarte op zolder staan en deze schakelt meteen over als ik er ben, en geen probleem met uitval of Lan problemen. Als je bekabeld, anders kan het ook niet aansluit achter je modem dan is het een super booster.

 

Je kan hem ook voor € 1,- per maand huren of kopen, dat ligt eraan wat je zelf liefste hebt, zie Overal in huis perfecte wifi Met een Ziggo Wifibooster

seuter
Topicstarter
Level 3
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dank je wel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic