Brosje072

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Irobot i7+ verbinding problemen in app

Goedenavond,

 

ik heb problemen met mijn Irobot i7+
verbinden met ziggo netwerk lukt gewoon maar zodra ik de app open dan geeft ie 9 van de 10 keer fout melding kan geen verbinding maken met de cloud of melding dat ie geen verbinding kan maken met stofzuiger. 
Nu gaven ze in de app als oplossing de firewall poorten open te zetten maar ook dit lukt niet en hebben meer mensen hier last van heb ik gehoord van de medewerker.

dit allemaal is sinds half augustus en vermoed na de update van de cleanbase en de robot.
Heb hem 3x verplaatst naar een nieuwe plek en terug gezet naar fabrieksinstellingen maar blijft het probleem houden. 

nu is mijn vraag:

 

WIe heeft er nog meer die problemen in de app dat de stofzuiger geen verbinding met de cloud of stofzuiger kan maken???

en wat is jullie oplossing geweest?  

2 Reacties 2
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Brosje072

Ideaal lijkt me zo'n robotzuiger, alleen dan moet hij wel werken. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar er zijn vast andere leden die ook een robotzuiger hebben. Hopelijk komt er snel iemand langs!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Brosje072,

 

Ik zie dat het alweer even geleden is, maar er helaas nog geen mogelijke oplossing naar voren is gekomen. Ik ben allereerst benieuwd: Speelt het probleem nog steeds of heb je inmiddels een oplossing, daar zijn we dan uiteraard ook benieuwd naar 🙂

Uitgelicht topic