Beste ziggo,
zouden jullie mij op alleen ipv4 kunnen zetten ?
mijn zeversolar omvormer werkt niet ook niet na open zetten poorten.
mvg
jblof
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goed dat je ze toch even gecheckt hebt, daar heb ik geen kaas van gegeten 😉
IPv4 is aangevraagd, binnen 24 uur zal het modem een automatische herstart krijgen zodra dit doorgevoerd wordt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Jblof
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Een Ziggo-moderator kan dit voor je regelen.
Eventueel kun je hier controleren of dat ook is gebeurd.
Waarom werkt het niet?
@Jblof welkom op de Ziggo community. IPv6 uitschakelen en op IPV4 verder? Dat kan natuurlijk, kun je aangeven waar dit precies voor nodig is, waar loopt het op stuk?
Ik zie dat er in het verleden andere topics zijn geweest over de zeversolar, heb je daar ook naar gekeken?
De omvormer kan niet communiceren met de zevercloud om de gegevens uit te wisselen .
Poorten openzetten werkt niet het apparaat is bekabeld aangesloten en krijgt ook de IP-adressen zoals het hoort .
ik vermoed dat het met ipv6 te maken heeft. De andere topics hebben helaas niks te maken met mijn problemen
Goed dat je ze toch even gecheckt hebt, daar heb ik geen kaas van gegeten 😉
IPv4 is aangevraagd, binnen 24 uur zal het modem een automatische herstart krijgen zodra dit doorgevoerd wordt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.