Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Graag zou ik enkel gebruik willen maken van een ipv4 verbinding zodat port forwarding mogelijk is.
Kan dit gedaan worden door een Ziggo moderator of is er een andere weg mogelijk.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Rosa.Jobse en een warm welkom op de Community,
Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat het jou niet lukt om portforwarding te gebruiken op jouw modem. Zojuist heb ik even je gegevens er bijgepakt en ik zie dat jouw modem een IPV6 Lite profiel heeft, daarmee werkt portforwarding niet. Ik heb daarom een verzoek ingediend om jouw modemprofiel om te zetten. Binnen uiterlijk 24 uur moet IPV4 actief zijn op jouw modem en ben je in staat om portforwarding te gebruiken. Laat je weten of het gelukt is?
Uitstekend! alles werkt. bedankt voor de hulp!
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Als het goed is staan die gegevens erin!
Afwachten dus!
Bedankt Bert.
Goedemorgen @Rosa.Jobse en een warm welkom op de Community,
Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat het jou niet lukt om portforwarding te gebruiken op jouw modem. Zojuist heb ik even je gegevens er bijgepakt en ik zie dat jouw modem een IPV6 Lite profiel heeft, daarmee werkt portforwarding niet. Ik heb daarom een verzoek ingediend om jouw modemprofiel om te zetten. Binnen uiterlijk 24 uur moet IPV4 actief zijn op jouw modem en ben je in staat om portforwarding te gebruiken. Laat je weten of het gelukt is?
Uitstekend! alles werkt. bedankt voor de hulp!
@Rosa.Jobse Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Fijn dat het nu al werkt. Als we verder nog iets voor je kunnen doen dan horen wij het graag. Nog een fijne voortzetting van je weekend gewenst! 😉
Beste moderators, @Paul
Ik zou graag ook gebruik willen maken van port forwarding. Kunnen jullie dit voor mij ook mogelijk maken?
Alvast bedankt!
Groet,
Tom
@Vizjee Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Gegevens geupdate! 🙂 Bedankt @Bert
Goedemiddag @Vizjee , sorry voor de latere reactie.
Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze online helpdesk en dat deze wijziging al is doorgevoerd voor je.
Als je hierover nog aanvullende vragen hebt, laat het ons dan gerust weten.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@E.Lee Goed dat jij hiermee ook even aan de bel trekt! Ik heb ook voor jou een verzoek ingediend om het modemprofiel om te zetten naar IPV4 Only. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat het is omgezet.
@E.Lee Inmiddels zie ik dat het modemprofiel is omgezet. Kun je laten weten of het gelukt is?
@Paul bedankt voor je actie en opvolging. Gisteren lag ineens mijn Wifi er helemaal uit voor korte tijd, wellicht dat het toen is omgezet. Omdat mijn probleem zich willekeurig voor deed weet ik nog niet of het is opgelost maar als het is omgezet ga ik daarvan uit. Dankjewel
@E.Lee Het modem is inderdaad gisteravond inderdaad even opnieuw opgestart als gevolg van de omzetting naar IPV4. Op dit moment heeft je modem ook een IPV4 adres.
Hallo @Paul Ik heb exact dezelfde vraag. Ook ik zou graag omgezet worden naar ipv4 only. Moet ik hiervoor een nieuw topic aanmaken?
Mvg Leendert
@Leendert79 dat hoeft niet.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Leendert79 Goed dat jij dit ook laat weten via dit topic! Ik heb ook voor jou IPV4 Only aangevraagd. Binnen nu en uiterlijk 24 uur is je modemprofiel omgezet naar IPV4 Only.
@Paul Hartelijk dank!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...