1
Vraag
2
Reacties
Aankondigingen
Bokkoman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ipv6 uitschakelen

Beste Ziggo,

 

Ik wil graag ipv6 uitgeschakeld hebben in mijn modem/router.

Sommige websites kan ik hierdoor niet bezoeken.

Teveel problemen hiermee.

 

Mijn dank is groot.

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78416Posts
  • 5307Oplossingen
  • 23392Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6117Posts
  • 727Oplossingen
  • 2612Likes

@Bokkoman

Ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad en je instellingen zijn aangepast naar IPv4. Top!
Om deze reden zal ik dan ook dit topic sluiten.