1
Vraag
2
Reacties
imdat

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ipv6 uitschakelen

Beste,

 

Ik zou graag de ipv6 uitgeschakeld willen hebben i.v.m. thuiswerk. Hoe kan ik dit doen? 

 

Mvg

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @imdat
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Dit is niet iets wat je zelf kan regelen, maar ik help je hier met alle liefde bij! In jouw situatie moet ik hiervoor 2 handelingen uitvoeren. De eerste handeling om het huidige profiel op je modem te verwijderen heb ik in gang gezet. Het modem kan hierdoor opnieuw gaan opstarten. Zodra deze handeling is verwerkt dan kan ik het juiste profiel op je modem configureren. Uiteraard krijg je een seintje van mij als ik dit in gang heb gezet. Wordt dus vervolgd! 🙂

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

En hierbij het seintje @imdat. Ik heb zojuist je modem naar het IPv4 Only profiel geconfigureerd. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt. Ook hierbij kan het modem opnieuw gaan opstarten, maar dit is dan ook tegelijkertijd het signaal dat de wijziging is verwerkt. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dat kun je niet zelf, dat kan een Ziggo moderator voor je doen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @imdat
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Dit is niet iets wat je zelf kan regelen, maar ik help je hier met alle liefde bij! In jouw situatie moet ik hiervoor 2 handelingen uitvoeren. De eerste handeling om het huidige profiel op je modem te verwijderen heb ik in gang gezet. Het modem kan hierdoor opnieuw gaan opstarten. Zodra deze handeling is verwerkt dan kan ik het juiste profiel op je modem configureren. Uiteraard krijg je een seintje van mij als ik dit in gang heb gezet. Wordt dus vervolgd! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

En hierbij het seintje @imdat. Ik heb zojuist je modem naar het IPv4 Only profiel geconfigureerd. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt. Ook hierbij kan het modem opnieuw gaan opstarten, maar dit is dan ook tegelijkertijd het signaal dat de wijziging is verwerkt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic