1
Vraag
2
Reacties
Rosa.Jobse

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ipv6 uitschakelen

Graag zou ik enkel gebruik willen maken van een ipv4 verbinding zodat port forwarding mogelijk is.

 

Kan dit gedaan worden door een Ziggo moderator of is er een andere weg mogelijk.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Rosa.Jobse en een warm welkom op de Community,

Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat het jou niet lukt om portforwarding te gebruiken op jouw modem. Zojuist heb ik even je gegevens er bijgepakt en ik zie dat jouw modem een IPV6 Lite profiel heeft, daarmee werkt portforwarding niet. Ik heb daarom een verzoek ingediend om jouw modemprofiel om te zetten. Binnen uiterlijk 24 uur moet IPV4 actief zijn op jouw modem en ben je in staat om portforwarding te gebruiken. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

Rosa.Jobse
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Uitstekend! alles werkt. bedankt voor de hulp!

Bekijk in context

34 Reacties 34
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Rosa.Jobse
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Als het goed is staan die gegevens erin!

 

Afwachten dus! 

 

Bedankt Bert.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Rosa.Jobse en een warm welkom op de Community,

Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat het jou niet lukt om portforwarding te gebruiken op jouw modem. Zojuist heb ik even je gegevens er bijgepakt en ik zie dat jouw modem een IPV6 Lite profiel heeft, daarmee werkt portforwarding niet. Ik heb daarom een verzoek ingediend om jouw modemprofiel om te zetten. Binnen uiterlijk 24 uur moet IPV4 actief zijn op jouw modem en ben je in staat om portforwarding te gebruiken. Laat je weten of het gelukt is?

Rosa.Jobse
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Uitstekend! alles werkt. bedankt voor de hulp!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Rosa.Jobse Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Fijn dat het nu al werkt. Als we verder nog iets voor je kunnen doen dan horen wij het graag. Nog een fijne voortzetting van je weekend gewenst! 😉

Vizjee

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste moderators, @Paul 

Ik zou graag ook gebruik willen maken van port forwarding. Kunnen jullie dit voor mij ook mogelijk maken?

Alvast bedankt!

Groet,

Tom

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Vizjee Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Vizjee

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gegevens geupdate! 🙂 Bedankt @Bert 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemiddag @Vizjee , sorry voor de latere reactie.
Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze online helpdesk en dat deze wijziging al is doorgevoerd voor je.
Als je hierover nog aanvullende vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. 

E.Lee

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Meindert @Paul  zouden jullie mijn IPV6 ook uit kunnen zetten? net 20 minuten gebeld met jullie help desk en zij zeggen dat ik dit zelf moet doen. Mijn IT afdeling zegt dat alleen Ziggo dit kan. In meerdere forums zie ik idd dat het door jullie gebeurt. Alvast bedankt Iwan

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@E.Lee Goed dat jij hiermee ook even aan de bel trekt! Ik heb ook voor jou een verzoek ingediend om het modemprofiel om te zetten naar IPV4 Only. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat het is omgezet. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@E.Lee Inmiddels zie ik dat het modemprofiel is omgezet. Kun je laten weten of het gelukt is?

E.Lee

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul bedankt voor je actie en opvolging. Gisteren lag ineens mijn Wifi er helemaal uit voor korte tijd, wellicht dat het toen is omgezet. Omdat mijn probleem zich willekeurig voor deed weet ik nog niet of het is opgelost maar als het is omgezet ga ik daarvan uit. Dankjewel

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@E.Lee Het modem is inderdaad gisteravond inderdaad even opnieuw opgestart als gevolg van de omzetting naar IPV4. Op dit moment heeft je modem ook een IPV4 adres. 

Leendert79

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo @Paul Ik heb exact dezelfde vraag. Ook ik zou graag omgezet worden naar ipv4 only. Moet ik hiervoor een nieuw topic aanmaken? 

Mvg Leendert

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Leendert79 dat hoeft niet.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Leendert79 Goed dat jij dit ook laat weten via dit topic! Ik heb ook voor jou IPV4 Only aangevraagd. Binnen nu en uiterlijk 24 uur is je modemprofiel omgezet naar IPV4 Only.

Leendert79

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Paul Hartelijk dank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic