1
Vraag
2
Reacties
Martijn1979E

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ipv6 uitschakelen

Hallo,

 

Kan een moderator voor mij IPv6 uitschakelen, ik kan geen VPN op mijn Apple TV gebruiken hierdoor namelijk.

Is het ook mogelijk dat dit de reden is dat op mijn PS5 de verbinding raar doet? afbeeldingen in de PS store laden niet, ik kan niet zien wanneer vrienden online zijn tenzij ik de internetverbinding via de instellingen van de PS5 uit- en inschakel. Na een tijdje doet het probleem zich weer voor en moet ik weer uit- en inschakelen. 

 

Dit probleem doet zich voor sinds ik de nieuwe modem heb ontvangen.

 

Groeten, Martijn

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

En hierbij mijn beloofde seintje @Marijn1979E! Ik heb zojuist het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en 24 uur verwerkt 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Martijn1979E
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Ik help je met alle liefde bij het uitschakelen van IPv6. Om dit te realiseren moet ik twee handelingen uitvoeren. Zojuist heb ik de eerste handeling uitgevoerd om het ''foutieve'' profiel op je modem te verwijderen. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw opstart. Zodra dit is verwerkt kan ik het profiel op je modem configureren naar IPv4 Only. Uiteraard geef ik je een seintje als dit is verwerkt! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

En hierbij mijn beloofde seintje @Marijn1979E! Ik heb zojuist het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en 24 uur verwerkt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic