De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste medewerker Ziggo,
Kunnen jullie mijn modem op IPv4 only instellen. Dit zodat ik gebruik kan maken van port forwarding.
Hartelijk dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @DMeels, welkom op de Communtiy! Ik heb zojuist een verzoek ingediend om jouw modem om te zetten naar IPv4, dit is binnen 24 uur geregeld waarna het mogelijk moet zijn om gebruik te maken van port forwarding.
een moderator kan dat voor je regelen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Bedankt voor de tip, heb gelijk mijn postcode en huisnummer ingevuld.
Ik zal wachten tot een moderator hier tijd voor heeft.
Hey @DMeels, welkom op de Communtiy! Ik heb zojuist een verzoek ingediend om jouw modem om te zetten naar IPv4, dit is binnen 24 uur geregeld waarna het mogelijk moet zijn om gebruik te maken van port forwarding.
Hey Monica,
Bedankt voor het indienen van het verzoek, ik zie de update binnenkort tegemoet komen.
De update is zojuist binnen gekomen, portforwarding is nu inderdaad weer mogelijk.
Hardstikke bedankt!
Dat is mooi snel! Fijn dat het gelukt is!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...