1
Vraag
2
Reacties
DMeels

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ipv4 - port forwarding

Beste medewerker Ziggo,

Kunnen jullie mijn modem op IPv4 only instellen. Dit zodat ik gebruik kan maken van port forwarding.

Hartelijk dank

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @DMeels, welkom op de Communtiy! Ik heb zojuist een verzoek ingediend om jouw modem om te zetten naar IPv4, dit is binnen 24 uur geregeld waarna het mogelijk moet zijn om gebruik te maken van port forwarding. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8000Posts
  • 507Oplossingen
  • 1760Likes

een moderator kan dat voor je regelen

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

DMeels
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de tip, heb gelijk mijn postcode en huisnummer ingevuld.

Ik zal wachten tot een moderator hier tijd voor heeft.

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @DMeels, welkom op de Communtiy! Ik heb zojuist een verzoek ingediend om jouw modem om te zetten naar IPv4, dit is binnen 24 uur geregeld waarna het mogelijk moet zijn om gebruik te maken van port forwarding. 

DMeels
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hey Monica,

Bedankt voor het indienen van het verzoek, ik zie de update binnenkort tegemoet komen.

 

DMeels
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De update is zojuist binnen gekomen, portforwarding is nu inderdaad weer mogelijk.
Hardstikke bedankt!

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 402Posts
  • 38Oplossingen
  • 144Likes

Dat is mooi snel! Fijn dat het gelukt is!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.