Vraag
Reacties
Oplossing
tariqahmed
Level 1

Ipv4 port forward activation

Kan mijn connectbox ingesteld worden op IP4 zodat de port forwarding ingesteld kan worden?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @tariqahmed en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt! Ik begrijp dat het niet lukt om gebruik te maken van portforwarding. Zo te zien had je aanvankelijk een IPV6 DS LIte adres. Ik heb een verzoek ingediend om je om te zetten naar een ander modemprofiel (IPV4) zodat je alsnog gebruik kun maken van portforwarding. Binnen nu en 24 uur dient het te werken. Laat je weten of het gelukt is? 

 

Bekijk in context

Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hi @tariqahmed ,

Dat kan een moderator voor je doen als je je profiel even invult met huisnummer en postcode: https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile

Die komt dan binnen een paar dagen hier.

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @tariqahmed en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt! Ik begrijp dat het niet lukt om gebruik te maken van portforwarding. Zo te zien had je aanvankelijk een IPV6 DS LIte adres. Ik heb een verzoek ingediend om je om te zetten naar een ander modemprofiel (IPV4) zodat je alsnog gebruik kun maken van portforwarding. Binnen nu en 24 uur dient het te werken. Laat je weten of het gelukt is? 

 

Ga naar reactie
tariqahmed
Level 1
Topicstarter

Het probleem is opgelost

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@tariqahmed Super! We zjin blij dat het is opgelost. Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?

0 Kudos