Kan mijn connectbox ingesteld worden op IP4 zodat de port forwarding ingesteld kan worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @tariqahmed en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum gevonden hebt! Ik begrijp dat het niet lukt om gebruik te maken van portforwarding. Zo te zien had je aanvankelijk een IPV6 DS LIte adres. Ik heb een verzoek ingediend om je om te zetten naar een ander modemprofiel (IPV4) zodat je alsnog gebruik kun maken van portforwarding. Binnen nu en 24 uur dient het te werken. Laat je weten of het gelukt is?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @tariqahmed ,
Dat kan een moderator voor je doen als je je profiel even invult met huisnummer en postcode: https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile
Die komt dan binnen een paar dagen hier.
Goedemorgen @tariqahmed en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum gevonden hebt! Ik begrijp dat het niet lukt om gebruik te maken van portforwarding. Zo te zien had je aanvankelijk een IPV6 DS LIte adres. Ik heb een verzoek ingediend om je om te zetten naar een ander modemprofiel (IPV4) zodat je alsnog gebruik kun maken van portforwarding. Binnen nu en 24 uur dient het te werken. Laat je weten of het gelukt is?
Het probleem is opgelost
@tariqahmed Super! We zjin blij dat het is opgelost. Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.