Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Wasbeertje
Level 1

Iphone 8 uitgaande mail

Bij mijn Iphone 8 gaat uitgaande mail er niet uit , krijg steeds melding "kopie in uitgaand geplaatst.De server accepteert de ontvanger "mailnaam" niet
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wasbeertje
Level 1
Topicstarter
Ben er al uit , de telefoon was geblokkeerd geweest door Ziggo vanwege spam en ik had geen goed nieuw wachtwoord ingevoerd voor het e-mailadres , zodoende werkte de uitgaande mail niet, ben er net achter, in ieder geval bedankt voor je reactie bburgg

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
bburgg
Level 14
Heb je je instellingen gecontroleerd?
Zie https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/#Smartphone
0 Kudos
Wasbeertje
Level 1
Topicstarter
Ben er al uit , de telefoon was geblokkeerd geweest door Ziggo vanwege spam en ik had geen goed nieuw wachtwoord ingevoerd voor het e-mailadres , zodoende werkte de uitgaande mail niet, ben er net achter, in ieder geval bedankt voor je reactie bburgg
0 Kudos