Is er iets veranderd in de configuratie van de TP link-archter C7? Door jezelf of door je huurders? Koppel die eens af en restart je probleem computer. Als je dan geen probleem meer hebt zal je het bij de TP link moeten zoeken. Als die niet goed ingesteld (bridge, AP) of aangesloten (WAN,LAN) is kan die wel een conflict veroorzaken zoals @efok opmerkte bijvoorbeeld een 2e DHCP server en de TP-link als gateway naar het internet instellen ipv van je Ziggo modem.
Windows geeft een naam aan het netwerk, en dat is nu Netwerk 3 gaan heten.
Je modem geeft automatisch een adres aan je PC, dat gebeurd ook als die langer dan de DHCP lease tijd (meestal een week) heeft uitgestaan. Dan geeft je modem je PC een nieuw IP adres en dat eindigt nu 126. Het kan ook zijn dat dus de TP link-archer C7 dat nu ook doet.
Heb zelf geen TP link-archer C7, kan je daar dus niet bij helpen. ZIggo heeft daar een installatie pagina voor: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifibooster/via-een-internetkabel-zwart
Let op:
Als de TP link-archer in bridge mode staat kan je niet bij je huurders op het netwerk. Maar je huurders kunnen wel alles op jouw netwerk zien en doen!
In Access Point mode maken ze deel uit van je eigen netwerk en vormt het 1 LAN netwerk. Ook dan kunnen je huurders op jouw netwerk alles doen en zien. Maar kan je ook bij je huurders alles zien en doen.
Tip:
Je kan je huurders beter gebruik laten maken van het Gast Wifi netwerk van het Ziggo modem.