1
Vraag
2
Reacties
Crunx

Level 4
  • 38Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes

Ip gelekt

Hoi allemaal,

Mijn ip is gelekt op de site xresolver.com Ik wil graag dus mijn ip veranderen van mijn router. Ik heb de wifi boosters. Hoe kan ik mijn ip veranderen?

 

Groet,

Crunx

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Ja boeien, dat is totaal niet interessant. Er kan altijd iemand achter je ip komen. Elk forum waar je op registreert of een website op bezoekt slaat je ip adres op.

Je modem is tevens router, dus je zit achter NAT en er zit een firewall in. Daar gaat niets mee gebeuren.

Ziggo gaat niet op wens nieuwe ip adressen uitdelen, dat kan ik je nu al vertellen.

Ik zou me er totaal niet bezorgd over maken.

Bekijk in context

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Crunx  schreef:

..... Ik wil natuurlijk niet dat mensen met mijn ip gaan rommelen.


Er is slechts een zekere manier. Trek de stekker van uw modem en router uit het stopcontact.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Dat kunt u niet zelf veranderen en ook Ziggo zal dat niet voor u doen.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

via https://xresolver.com/whatsmyip kun je het externe ip-adres waarmee je met het internet verbonden bent zien er is dus niks gelekt

Crunx
Topicstarter
Level 4
  • 38Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes

Als ik onder xbox resolver kijk en mijn naam ikvul. Krijg ik mijn ip. Ik wil natuurlijk niet dat mensen met mijn ip gaan rommelen.

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Ja boeien, dat is totaal niet interessant. Er kan altijd iemand achter je ip komen. Elk forum waar je op registreert of een website op bezoekt slaat je ip adres op.

Je modem is tevens router, dus je zit achter NAT en er zit een firewall in. Daar gaat niets mee gebeuren.

Ziggo gaat niet op wens nieuwe ip adressen uitdelen, dat kan ik je nu al vertellen.

Ik zou me er totaal niet bezorgd over maken.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Crunx  schreef:

..... Ik wil natuurlijk niet dat mensen met mijn ip gaan rommelen.


Er is slechts een zekere manier. Trek de stekker van uw modem en router uit het stopcontact.

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Hahaha, ja op die manier wel. 😄

Crunx
Topicstarter
Level 4
  • 38Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes

Oke, Bedankt allemaal!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Crunx, allereerst van harte welkom op de Ziggo Commuity. Ik snap je punt, het kan even schrikken zijn als je dergelijke gegevens opeens ziet staan. Veiligheid boven alles en goed dat je scherp bent. 

Zoals hierboven al is omschreven is er geen reden voor zorg. Als je nog wat meer informatie wenst, check dan dit eens, onder het kopje 'veiligheid'. Dan voel je je vast weer wat meer safe.
 

Crunx
Topicstarter
Level 4
  • 38Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes

Oke, Bedankt!

Ing1810

Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

@anoniemforum, ik klikte even op de link die je plaatste. Wat schetst mijn verbazing: er werd "doorgeleid" (?) naar één of andere pagina met iets van "octo" (en nog iets).

 

Wat is dat in hemelsnaam? 😰

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

 

 


@Ing1810  schreef:

@anoniemforum, ik klikte even op de link die je plaatste. Wat schetst mijn verbazing: er werd "doorgeleid" (?) naar één of andere pagina met iets van "octo" (en nog iets).

 

Wat is dat in hemelsnaam? 😰


Dat is een advertentie op die site. Dit is normaal html gedrag als een pagina dat aangeeft. Het heet een redirect.

Ik zag dit op xresolver.com.

 

 

advertisement

 

Check out OctoSniff by clicking the button below or wait till the timer runs out to use the website. This advertisement will not appear if you are authorized to XRESOLVER!

Ing1810

Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

@Steefb, zoiets was het inderdaad. 

Thanks! 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic