Dag @OlafNijmeijer! Allereerst van harte welkom hier op de Ziggo Community 🙂 Tof dat je ons hier hebt weten te vinden. We gaan voor een stabiele verbinding zorgen daar in het studentenhuis, want als student kun je simpelweg niet zonder. Ik begrijp ook volledig dat het wegvallen van de verbinding super irritant is bij online colleges en andere online opdrachten.
Zoals @Bert al aangaf zijn enkele onderdelen die we zien op de foto's wel aan vervanging toe. Het modem dat jullie hebben staan is relatief oud en de splitter (UMU-1006) welke te zien is op de eerste foto is ook verouderd. Ik stuur jullie kosteloos een vervangend modem toe en daarnaast ook een nieuwe splitter en modemkabel. Let erop dat dit in verschillende leveringen bij jullie aangeboden gaat worden. Het modem komt als pakket (met Track & Trace code die naar het mailadres van de contractant gaat). De splitter en kabel zullen jullie terugvinden in de brievenbus.
Hopelijk lossen we het probleem hiermee definitief op zodat er ongestoord gebruik gemaakt kan worden van de wifi daar. Hoe dan ook, vergeet niet je bevindingen met ons te delen hier. Lost dit het niet op dan zoeken we gewoon verder, eventueel met behulp van de expertise van onze leden hier op de Community.
Mooie week gewenst! 😉