Onze internetverbinding valt meerdere keren per dag voor ca. 5-10 seconden uit. Wij hebben een Cisco EPC3925 modem (bedraad, de WiFi staat uit). Snelheid is prima, maar het regelmatig wegvallen is zeer irritant.
Omdat we dit modem al jaren hebben vermoed ik dat het tijd is voor een nieuw modem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het is wellicht handig om naast een nieuw modem aan te vragen:
Ik had al foto’s geplaatst, maar die zijn niet doorgekomen. Hierbij nog een poging.
Bedankt voor je snelle reactie. De AOP zit op een heel onhandige plek midden in de kamer. Daarom is er in het verleden een kabel getrokken naar de meterkast voor de splitter + modem (foto 2).
Hey @skeizer en welkom op onze Community!
Tof dat Henno al met je meegekeken en gedacht heeft. Ik heb je kosteloos een nieuw splitter en coax kabel toegestuurd, laat je ons weten hoe het gaat als je dit binnen hebt en hebt aangesloten?
Bedankt voor het opsturen. Ik zal laten weten of dit verbetering geeft (de modem blijft natuurlijk ook een oud beestje ...)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.