1
Vraag
2
Reageer en help mee
BiancaChristina

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetverbinding Playstation 4

hoi 

Sinds twee dagen heb ik een eigen ziggo account alle verbindingen zijn hetzelfde gebleven met een router ertussen alle apparatuur werkt behalve vanavond komen we erachter dat het net werk niet meer op de ps 4 staat terwijl dit eerst voor de nieuwe ziggo hadden er wel tussen stond 

De modum staat er wel tussen maar de router geeft een 5 g af en die is verdwenen ineens hoe kunnen we dit fiksen weer op de ps4

Gr Bianca 

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Behalve de Connectbox wat een combinatie van een modem en router is, heb je ook nog een losse router, wordt deze als wifi accespunt gebruikt?

Met 5g bedoel je 5Ghz wifi, dit zal er nog steeds zijn mogelijk met dezelfde naam als 2,4 ghz. De Connectbox heeft beide banden beschikbaar.

In principe zou je vanaf de PlayStation de wifi verbinding opnieuw moeten instellen.

BiancaChristina
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klopt wij hebben en een connectbox en een router uit de connectbox loopt een kabel naar de router toe deze router geeft verbinding op alle apparatuur ook ze laptop waar die wel verbinding heeft met een 5g hij heeft dus wel de gewone erop deze connect heet bij ons asus en de router heeft asus 5g die vond de ps 4 voor de installatie wel en die is hij na de installatie kwijt 

maar hoe stel je je ps 4 weer opnieuw in dan   

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

staan je modem in bridge mode?

BiancaChristina wrote:

hoi 

Sinds twee dagen heb ik een eigen ziggo account alle verbindingen zijn hetzelfde gebleven met een router ertussen

doe zit dat heb je het pakket overgenomen ?

bij een overname zou het gewoon moeten blijven werken zoals eerst

heb je de router al 30 seconde van de stroom gehad

BiancaChristina
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wat is een bridge mode 

mijn ex heeft zijn eigen account opgezegd dus ik heb niks overgenomen heb een nieuwe modum maar wel met onze eigen router het rare is dat we alles hebben gecontroleerd toen die man van ziggo hier was telefoons pc en dat soort dingen alle apparatuur kan de router vinden behalve de ps 4 de ps4 kan wel de modum vinden maar niet de router met de snelle 5g nu zegt ziggo ligt aan de ps 4 terwijl alles hetzelfde is gebleven want de rest werkt namelijk wel tv chromecast telefoon en laptops hoe kunnen we zorgen dat de ps 4 weer ook dit netwerk kan vinden    

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
BiancaChristina wrote:

wat is een bridge mode 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/modem/bridge-modus

als het modem in bridge mode staat dan is de router van het modem zelf niet actief lan 2 tot 4 en wifi van het modem zijn dan uitgeschakeld en je eigen router krijgt dan op de wan een public ip

BiancaChristina wrote:

mijn ex heeft zijn eigen account opgezegd dus ik heb niks overgenomen heb een nieuwe modum maar wel met onze eigen router het rare is dat we alles hebben gecontroleerd toen die man van ziggo hier was telefoons pc en dat soort dingen alle apparatuur kan de router vinden behalve de ps 4 de ps4 kan wel de modum vinden maar niet de router met de snelle 5g nu zegt ziggo ligt aan de ps 4 terwijl alles hetzelfde is gebleven want de rest werkt namelijk wel tv chromecast telefoon en laptops hoe kunnen we zorgen dat de ps 4 weer ook dit netwerk kan vinden    

heb je de router al 30 seconde van de stoom gehad zoals eerder al gevraagt

zou je anders de router eens kunnen resetten naar zijn fabrieksinstellingen 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@BiancaChristina vergeet het bridge verhaal haal de router er tussenuit en sluit alles zoveel mogelijk bedraad direct op de Connectbox aan. 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @BiancaChristina, welkom hier op de Community! 🙂

Is het nog gelukt om je Playstation 4 te verbinden met de draadloze wifi verbinding? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic