1
Vraag
2
Reageer en help mee
PKLK999

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetsnelheid zeer laag met Connectbox

Beste allemaal,

 

We hebben een Connectbox beneden staan. Van daaruit loopt een Cat.6 kabel naar de eerste verdieping waar een TP Link SG1005D Netwerk Switch staat. Van daaruit gaat de kapel naar onze vast pc. De internet snelheid is zeer traag. En dit wordt nog trager als de VPN verbinding aan staat. Zie foto's

Eerder is een monteur geweest om alle kabels te checken en hij heeft de aansluitingen vernieuwd. Zie ook de foto van de aansluiting beneden. 

De Netwerk Switch heeft een snelheid tot 1000Mbps. 

We hebben ook al een nieuwe computer besteld, maar ook dat helpt niet.

Ik ben echt een leek hierin, dus vaktaal wordt lastig, maar ik hoop echt dat iemand mij hierbij kan helpen. Ook iemand van Ziggo zelf graag.

 

Alvast bedankt!

 

via Speedtest.nl met VPNvia Speedtest.nl met VPNvia Speedtest.nl met VPNvia Speedtest.nl met VPNvia Ziggo met VPNvia Ziggo met VPNvia Ziggo zonder VPNvia Ziggo zonder VPNAansluiting benedenAansluiting beneden

26 Reacties 26
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik zie dit staan.

Steefb_0-1652857991411.png

Het lijkt me dat je dan alsnog van een vpn gebruikt maakt.

PKLK999
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je snelle reactie.

 

De VPN via Norton staat dan echt uitgeschakeld. Wat betekent Amazon + cijfercode dan? En wat zou er moeten staan als VPN uitgeschakeld is?

PKLK999
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu ook de VPN via instellingen op de computer uitgeschakeld en een nieuwe speedtest via ziggo gedaan.

Geen verschil volgens mij en dan ben ik helemaal niet beschermd.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes