Sinds enige tijd valt soms de wifi verbinding en Internet weg, hoewel de mediabox niets aangeeft helpt resetten soms wel. Sinds gisteren valt tijdens het spelen van fortnite en andere games de internetsnelheid weg waardoor spelen niet mogelijk is. Ingelogd op modem en die geeft aan dat de utp kabel niet goed zou zijn of de netwerkkaart. Echter is de utp kabel vervangen (Cat6) en de pc is nieuw. Netwerkkaart getest, werkt correct en snelheid tot 1000mbit/s. Ook heb ik een andere poort op het modem geprobeerd. Soms gaat het even een tijdje goed maar gister was drama. Van Ziggo heb ik een tijdje terug ook een nieuwe modemkabel en splitter gekregen (om dat er soms een hapering te zien was bij uitlezen op afstand), dit wordt vandaag vervangen maar de medewerker van Ziggo zelf die ik gister via twitter sprak denkt niet dat deze niet goed is, maar kunnen het allicht proberen. Aansluiting pc eerste verdieping gaat naar aansluiting in de muur (nieuwbouwwoning dus niet zelf aangelegd) welke dan in de meterkast uitkomt en aangesloten is op de box. Iemand een idee, zoon is wanhopig? Heb Internet Start maar zou voldoende moeten zijn, altijd geweest iig.