Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ArChie.DVB wrote:
Je hebt signaal problemen. De downstream signaal sterkte is veel te sterk en het modem moet te sterk zenden via de upstreams waardoor je nu nog maar één upstream over hebt. Vervang die opdruk versterker eens door een splitter.
ArChie.DVB wrote:
Je hebt signaal problemen. De downstream signaal sterkte is veel te sterk en het modem moet te sterk zenden via de upstreams waardoor je nu nog maar één upstream over hebt. Vervang die opdruk versterker eens door een splitter.
Nick999 wrote:
ArChie.DVB Ik denk dat er in de EV al iets niet goed zit. Met 19 dBmV. De versterker versterkt maar 5-6 dB dus versterker er tussenuit levert dan nog steeds 13-14 op de AOP op.
Misschien zit de groene kabel op een verkeerde tap?
ArChie.DVB wrote:
Dat Ziggo tegenwoordig andere splitters aanbeveelt vanwege het grotere frequentie bereik wil niet zeggen dat die splitters zomaar overal in bestaande coax infrastructuren te gebruiken zijn als de demping van de splitter die vervangen wordt anders was.
Evert wrote:
Ik zou een installatiemonteur langs laten komen. Die is in de eerste 8 weken na de verhuizing gratis. Je AOP mag namelijk vervangen worden 🙂
Dat is trouwens altijd gratis, want die valt onder de verantwoordelijkheid van Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.