Hoi!
Ik zou 500Mbits moeten hebben maar kom met bedraad maar tot 48Mbs.
De modem de ik heb is de Cisco EPC3925 met een POA-3IEC-NL splitter.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@FFikke Het gaat om een zakelijk account zie ik. Wij kunnen hier tot op bepaalde hoogte ondersteuning bieden voor zakelijke accounts. Ik heb het modem omgewisseld en de nieuwe aansluitmaterialen zijn ook onderweg. Binnen 2-3 dagen heb je alles in huis.
De monteur die je AOP komt vervangen staat ingepland op dinsdag 24-08-2021 tussen 8:00-13:00 uur. Komt dit niet uit? Dan kun je de afspraak verplaatsen/annuleren via mijn Ziggo.
Die aanpassing heb ik voor je geregeld! Nu nog een topverbinding en je bent helemaal voorzien. Houd ons op de hoogte!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welk abonnement heb je? De snelheden van Internet Max (500/40 Mbps) zijn inmiddels verhoogd naar 600/40 Mbps.
De EPC3925 is een verouderd modem en ongeschikt voor de downloadsnelheid van jouw abonnement. Verder kan de POA-3IEC-NL beter vervangen worden door een POA-01-B of POA 01-UPC i.v.m. het stoppen van analoge radio.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.
Ik zie op de foto ook een aantal verbeterpunten. Op het signaal zie ik verder duidelijk ruis ((un)correctable RS errors).
Samengevat zou ik het volgende adviseren:
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuw modem, nieuw aansluitmateriaal en een monteursafspraak inplannen en komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic.
Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.
Ok dan heb ik de hoop dat alles OK komt. Adresgegevens zijn ingevuld
@FFikke Het gaat om een zakelijk account zie ik. Wij kunnen hier tot op bepaalde hoogte ondersteuning bieden voor zakelijke accounts. Ik heb het modem omgewisseld en de nieuwe aansluitmaterialen zijn ook onderweg. Binnen 2-3 dagen heb je alles in huis.
De monteur die je AOP komt vervangen staat ingepland op dinsdag 24-08-2021 tussen 8:00-13:00 uur. Komt dit niet uit? Dan kun je de afspraak verplaatsen/annuleren via mijn Ziggo.
Helemaal top! Ja heb bedrijf aan huis dus inderdaad zakelijk. Kan je de naam ook veranderen naar naam van het bedrijf:
Fire+ResQ bv
Die aanpassing heb ik voor je geregeld! Nu nog een topverbinding en je bent helemaal voorzien. Houd ons op de hoogte!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.