1
Vraag
2
Reacties
ZEG

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internetradio kan geen verbinding meer maken met de Connect Box

Na de laatste verhoging van de snelheid kan mijn internetradio Pure Evoke F4 geen verbinding meer maken met de Connect Box. De andere internetradio (Noxon) doet
het, na een reset, wel. De helpdesk kan geen oplossing bieden en in de handleiding
is niets vermeld over 5G verbinding. Is deze radio te oud ?
Alvast bedankt voor de reactie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Klikoo

Gedreven Raadgever
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes
Die Pure Evoke F4 heb ik ook en die kan alleen op de 2.4 GHz band ontvangen. Maar dat heeft er niks mee van doen want de Connectbox zendt ook gewoon op 2.4 GHz band uit. Die Evoke moet gewoon normaal kunnen werken. Zet Evoke eens helemaal uit, ook eventueel accu eruit. Start de Connectbox eens na een minuut uitzetten opnieuw op en zet daarna de Evoke weer aan. Mogelijk zal het dan weer werken, (met juist wifi wachtwoord).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Klikoo

Gedreven Raadgever
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes
Die Pure Evoke F4 heb ik ook en die kan alleen op de 2.4 GHz band ontvangen. Maar dat heeft er niks mee van doen want de Connectbox zendt ook gewoon op 2.4 GHz band uit. Die Evoke moet gewoon normaal kunnen werken. Zet Evoke eens helemaal uit, ook eventueel accu eruit. Start de Connectbox eens na een minuut uitzetten opnieuw op en zet daarna de Evoke weer aan. Mogelijk zal het dan weer werken, (met juist wifi wachtwoord).
ZEG
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat heb ik gedaan en de Evoke dichtbij de Connectbox opnieuw aangezet en nu werkt het weer. Bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.